X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 خرداد 1398, 14:19
کد خبر: 30193
خبرنگار: khani
نظرات: 17

کی روش استنلی را حفظ می‌کنیم

تابش: ابایی از انتشار مبالغ قرارداد‌ها ندارم

تابش: ابایی از انتشار مبالغ قرارداد‌ها ندارم تابش: ابایی از انتشار مبالغ قرارداد‌ها ندارم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من ابایی از انتشار مبالغ قرارداد‌ها ندارم و هر وقت لازم باشد قرارداد‌ها را منتشر می‌کنیم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: بازیکنان جدید را طبق نیاز تیم و با نظر سرمربی تیم به خدمت گرفتیم و ۲، ۳ نفر دیگر هم به زودی جذب می‌کنیم.

تابش درباره اینکه برای جذب حسینی و منصوری تاکنون ۶ میلیارد تومان هزینه کردید، گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست چرا که ما هم همانند سایر تیم‌ها مشکلات مالی داریم و شرایط اقتصادی جامعه هم شامل حال ما هم می‌شود. من ابایی از انتشار مبالغ قرارداد‌ها ندارم و همانطور که بار‌ها اعلام کردم تیم‌های بالای جدول رقم قراردادهایشان را منتشر کنند و ما هم این کار را می‌کنیم.

بازیکنان با کیفیت خارجی جذب می کنیم
او درباره وضعیت جذب بازیکن خارجی و اینکه سپاهان اردویی در خارج از کشور خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به اینکه با مشکلات اقتصادی و ارزی مواجه هستیم به همین علت باید طبق نیاز باشگاه بازیکنان باکیفیت خارجی جذب کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.طبق برنامه قرار است اردویی در کردان برپا کنیم اما هنوز محل اردوی خارجی مان مشخص نیست. به هر حال فدراسیون فوتبال توصیه کرده که با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان اردویی در خارج از کشور بزگرار نکنیم اما هنوز به طور رسمی به ما ابلاغ نشده است.

با مدیربرنامه کی روش استنلی جلسه ای برگزار می کنیم
مدیرعامل سپاهان درباره اینکه کی روش استنلی مورد توجه باشگاه‌های ایرانی از جمله تراکتورسازی قرار گرفته است، گفت: ما تمایل به تمدید قرارداد کی روش استنلی داریم به همین علت مدیربرنامه این بازیکن قرار است به ایران بیاد تا در جلسه‌ای با یکدیگر به توافق برسیم. علاوه بر این ما کاری به باشگاه‌های دیگر نداریم که به دنبال این مهاجم خارجی هستند و کار خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که او را حفظ کنیم.

بحث معاوضه حاج صفی با سعید آقایی مطرح نشده است
تابش درباره اینکه حاج صفی مدنظر سپاهان است و گفته می‌شود این بازیکن با سعید آقایی معاوضه می‌شود، اظهار کرد: حاج صفی با تراکتورسازی قرارداد دارد و تاکنون مکاتبه و مذاکره‌ای با باشگاه تبریزی در این باره نداشتیم. علاوه بر این بحث معاوضه این بازیکن با سعید آقایی مطرح نشده است چرا که آقایی با ما قرارداد دارد و در لیست قلعه نویی برای فصل بعد هم هست. همچنین این موضوع غیرحرفه‌ای است که ۲ باشگاه درباره معاوضه بازیکنان با یکدیگر صحبت کنند.

او درباره اینکه پاتوسی بازیکن خارجی استقلال مدنظر قلعه نویی است، گفت: ما با هر بازیکنی که آزاد باشد مذاکره می‌کنیم و تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیم اسمش را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

قرارداد بازیکنان فعلی طبق درخواست قلعه نویی تمدید می کنیم

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی سپاهان و اینکه محسن مسلمان در این تیم می‌ماند یا نه! گفت: ما قصد داریم قرارداد بازیکنان طبق رضایت قلعه نویی تمدید کنیم و تاکنون قرارداد کیانی و پورقاز را تمدید کردیم. علاوه بر این اسم هیچ بازیکنی را نمی‌بریم و هر زمانی که توافق نهایی را با بازیکنان انجام دادیم به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.

تابش درباره اینکه مسلمی پور به علت مصاحبه اش به کمیته انضباطی احضار شده است، بیان کرد: این بازیکن قرارداد دارد و قرار است وضعیتش بررسی شود تا درباره اش تصمیم بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها