X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 خرداد 1398, 18:21
کد خبر: 30213
خبرنگار: khani
نظرات: 112

قرار است با کی روش استنلی مذاکره کنیم

تابش: همیشه توقعات از سپاهان بالا بوده است.

تابش:  همیشه توقعات از سپاهان بالا بوده است. تابش:  همیشه توقعات از سپاهان بالا بوده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره نگرانی‌های هواداران این تیم در خصوص وضعیت استنلی و کومان گفت: در شرایط فعلی نمی‌شود درباره روند مذاکرات چیزی گفت و هر زمان به نتیجه قطعی رسیدیم، اعلام خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره وضعیت بازیکنان آزاد سپاهان اظهار داشت: اجازه دهید همه چیز نهایی شود و سپس به صورت رسمی اعلام می‌گردد. ما در حال مذاکره هستیم و قرارداد برخی از این بازیکنان ممکن است تمدید شده و برخی دیگر جدا شوند و هنوز چیزی نهایی نشده است. بیشتر بازیکنان سپاهان در تیم مانده‌اند. بالاخره حدود 30 بازیکن داشتیم که خیلی از آنها قرارداد داشته و درباره آنهایی که قراردادشان به اتمام رسیده است، بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی در حال رسیدگی هستیم.

وی درباره احتمال جدایی بازیکنان آزاد سپاهان خاطرنشان کرد: به صورت قطعی نمی‌توانیم در این مورد صحبتی کنیم و هنوز هیچ چیز معلوم نشده است.

تابش درباره وضعیت استنلی و کومان و نگرانی‌های هواداران سپاهان برای تمدید قرارداد این 2 بازیکن، گفت: هواداران که جای خود دارند، اما مطمئن باشید که باشگاه نیز بر اساس خواسته‌های کادر فنی، برنامه دارد و کار می‌کند. قرارداد استنلی به اتمام رسیده و ما قرار است با این بازیکن مذاکره کنیم. نمی‌شود الان درباره روند مذاکرات چیزی گفت و هر زمان به نتیجه قطعی رسیدیم، اعلام خواهیم کرد. فعالیت بر اساس حدس و گمان جز ایجاد تنش نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی افزود: هواداران بالاخره از گروه‌های مختلفی هستند و سلایق متعددی دارند. در مورد یک بازیکن مشخص برخی می‌گویند برود و برخی اصرار بر ماندنش دارند. ما بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی فعالیت می‌کنیم و مطمئن باشید برای تقویت سپاهان و رفع نقاط ضعف تیم، هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که شما چند روز قبل اعلام کردید که بشار رسن جزو گزینه‌های باشگاه سپاهان نیست، اما روز گذشته خبر مذاکره با این بازیکن را تایید و یا تکذیب نکردید، گفت: الان در ارتباط با نفرات، به تصمیم قطعی نرسیده‌ایم. اگر نیاز داشته باشیم و بتوانیم و بازیکن نیز آمادگی داشته باشد، مذاکره می‌کنیم تا به توافق برسیم. الان هیچ چیز نمی‌توان گفت. گزینه‌های مورد نظر خود را داریم و با آنها مذاکره می‌کنیم. اگر به نتیجه رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دقیقا به خاطر همان سوال بود که ترجیح می‌دهم الان درباره یک گزینه خاص، جوابی ندهم چون همین یک پاسخ، پرسش‌های متعددی را به همراه می‌آورد. تیم خوبی داریم و داریم تلاش می‌کنیم آن را تقویت کرده و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. با توجه به اینکه باید در 3 رقابت سخت شرکت کنیم باید تیم خوبی را سازمان‌دهی کنیم. فعلا مشغول یارگیری هستیم و سپاهان تا به این جای فصل نقل و انتقالات، جزو فعال‌ترین باشگاه‌ها بوده است.



تابش با اشاره به انتظارات هواداران سپاهان برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: همیشه توقعات از سپاهان بالا بوده است. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران بوده و به حق سطح انتظارات از این تیم بالا است. طبیعی است که اقدامات لازم انجام می‌شود اما من که نمی‌توانم بر اساس سلایق متعدد کار کنم. ما بر اساس استراتژی کادرفنی فعالیت خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها