X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1398, 11:58
کد خبر: 30215
خبرنگار: khani
نظرات: 10

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی از سپاهان ؛

احتمال ماندن استنلی قوت گرفت

احتمال ماندن استنلی قوت گرفت احتمال ماندن استنلی قوت گرفت
برخلاف شایعات به احتمال زیاد مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این تیم ماندنی است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از میزان، کی‌روش استنلی مهاجم و یکی از ستاره‌های فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان که قراردادش با این تیم تمام شده، شایعات مختلفی درباره جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسد. در این راستا حتی گفته شد که این بازیکن پیشنهادی از لیگ چین دریافت کرده است.

در جدیدترین خبر شنیده می‌شود پس از مذاکرات مسئولان باشگاه سپاهان با مدیر برنامه‌های استنلی، قرار بر این شده این بازیکن پس از گذراندن تعطیلاتش به اصفهان برگردد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند. همچنین قلعه‌نویی که از ماندن این بازیکن در تیمش اطمینان دارد به مدیران باشگاه گفته دنبال جایگزین برای استنلی نباشند چراکه او قراردادش را تمدید می‌کند. با این شرایط به نظر می‌رسد تکلیف این بازیکن تا یک هفته آینده مشخص می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قراردادش را تمدید می‌کند.

خبر دیگر از سپاهان اینکه، وضعیت ماندن یا رفتن خالد شفیعی مدافع این تیم هنوز مشخص نیست. این بازیکن که قراردادش با سپاهانی‌ها تمام شده هنوز مذاکره‌ای برای تمدید با مسئولان باشگاه انجام نداده و تکلیفش روشن نیست. انتظار می‌رود در روز‌های آینده و پس از مذاکرات بین طرفین وضعیت نهایی این بازیکن هم مشخص شود.

همچنین خبر دیگر اینکه، آیاندا پاتوسی ستاره نیم‌فصل دوم استقلال که مدنظر سپاهانی‌ها قرار دارد و مذاکراتی هم با آنها انجام داده ممکن است به این تیم نپیوندد. شنیده می‌شود احتمالا به دلیل رقم بالای عقد قرارداد با این بازیکن سپاهانی‌ها از این انتقال منصرف می‌شوند، اما در صورتی که مبلغ این بازیکن پایین‌تر بیاید احتمال پیوستن او به جمع شاگردان قلعه‌نویی وجود دارد. این در شرایطی است که استقلال اگر ۲۴۰ هزار دلار به باشگاه سابق پاتوسی (کیپ‌تاون) بدهد این بازیکن تا ۲ سال آینده به صورت قانونی بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

چیزی که مشخص است قلعه‌نویی تصمیم دارد استخوان‌بندی تیمش در فصل گذشته را حفظ کند و به همین دلیل تعداد زیادی از بازیکنانی که قراردادشان تمام شده طی روز‌های آتی برای تمدید به باشگاه می‌روند. در این میان فقط سیاوش یزدانی با مسئولان سپاهان به توافق نرسید که آن هم به دلیل شرطی که گذاشته بود رفتنی شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها