X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1398, 13:06
کد خبر: 30219
خبرنگار: khani
نظرات: 15

پاسخ استنلی به پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری سپاهان

کی‌روش: از لیگ چین پیشنهاد بهتر دارم!

کی‌روش: از لیگ چین پیشنهاد بهتر دارم! کی‌روش: از لیگ چین پیشنهاد بهتر دارم!
کی‌روش استنلی مدعی شده یک پیشنهاد خوب از کشور چین دارد که بیشتر از سپاهان به او می‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، کی‌روش استنلی به همراه لوسیانو پریرا مشترکاً با ۱۶ گل زده به عنوان آقای گلی لیگ هجدهم رسیدند. این مهاجم برزیلی اولین بار از سوی امیر قلعه‌نویی به ایران آمد و پیراهن تیم ذوب‌آهن اصفهان را پوشید.
کی‌روش استنلی پس از درخشش در ترکیب ذوبی‌ها همراه با امیر قلعه‌نویی به دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان پیوست. او در تیم جدیدش هم خوش درخشید و نقش مهمی در موفقیت سپاهان اصفهان داشت و گل‌های حساسی را به ثمر رساند.
کی‌روش استنلی یک مهاجم بلندبالا و سرزن است که در کنار شم گلزنی از لحاظ جنگندگی و دوندگی نیز در سطح بالایی قرار داشته و به خوبی برای مهاجم و هافبک‌های کناری‌اش فضا‌سازی می‌کند. به همین خاطر طبیعی است امیر قلعه‌نویی باز هم این مهاجم خوش‌استیل را برای فصل جدید بخواهد.
شنیده‌ها از اصفهان حکایت از آن دارد که باشگاه سپاهان بلافاصله پس از اتمام لیگ هجدهم پیشنهادی ۵۰۰ هزار دلاری به کی‌روش استنلی ارائه داد، اما مهاجم برزیلی راضی به تمدید قرارداد نشد!
جالب آن‌که کی‌روش استنلی مدعی شده یک پیشنهاد خوب از کشور چین دارد که بیشتر از سپاهان به او می‌دهند! البته گفته می‌شود مهاجم اول سپاهان به واسطه درخشش در لیگ برتر ایران و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر با پیشنهاداتی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس مواجه شده است.
همچنین شنیده شد برانکو و پرسپولیسی‌ها هم حسابی کی‌روش استنلی را پسندیده‌اند، اما رقم درخواستی مدیر برنامه‌های این مهاجم برزیلی باعث شد سرخپوشان قید او را بزنند.
منبعی که این خبر را به ما داد مدعی شد کی‌روش استنلی در نهایت در سپاهان می‌ماند، چون هم از کار کردن با امیر قلعه‌نویی راضی است و هم زندگی در اصفهان را دوست دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها