X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1398, 14:48
کد خبر: 30232
خبرنگار: khani
نظرات: 24

اعلام لیست مازاد توهین به بازیکنان است

تابش: برخی‌ها خواب نما شدند

تابش: برخی‌ها خواب نما شدند تابش: برخی‌ها خواب نما شدند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برخی‌ها خواب نما شدند و پیشنهاد نجومی به بازیکنان مدنظر قلعه نویی ندادیم.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با ی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد نجومی این باشگاه به چند بازیکن از جمله وریا غفوری و بشار رسن اظهار کرد: برخی ها خواب نما شدند و پیشنهاد نجومی به بازیکنان مدنظر قلعه نویی ندادیم و طبق بودجه مان در نقل و انتقالات هزینه می کنیم.

او درباره عقد قرارداد نجومی با بازیکنان جدید بیان کرد: مبلغ قراردادها همانند سال های گذشته معقول هستند و همانطور که بارها اعلام کردم آمادگی داریم همه قراردادها را منتشر کنیم و همه آن را ببینند.

تابش درباره اینکه کی روش استنلی از لیگ چین پیشنهاد بهتری دارد، گفت: به هر حال کی روش استنلی در لیست قلعه نویی برای فصل بعد هست و قرار است مدیربرنامه هایش به باشگاه بیاید تا در این باره صحبت کنیم.

با بازیکنان آزاد مذاکره می کنیم

او درباره اینکه قلعه نویی در چه پست هایی خواهان جذب بازیکن شده است، بیان کرد: ما اسمی نمی بریم اما هر بازیکنی که آزاد باشد و مورد نظر قلعه نویی قرار بگیرد با آن بازیکن مذاکره می کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه قرار است از تراکتورسازی به علت جذب مسلمی پور شکایت کنید، گفت: به ما اعلام کردند که مسلمی پور دقایق کمی را بازی کرده است به همین علت قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است. به هر حال ما تابع قوانین و مقررات هستیم و اگر قرارداد مسلمی پور با تراکتورسازی قانونی باشد از این باشگاه شکایت نمی کنیم.

او درباره لیست مازاد سپاهان بیان کرد: ما لیست مازاد را اعلام نمی کنیم چون توهین به بازیکنان محسوب می شود. به هر حال هر بازیکنی که قراردادش فسخ شد را در سایت باشگاه اعلام می کنیم.

دعوتنامه ای از باشگاه بلژیک برای برگزاری اردو دریافت نکردیم
تابش درباره اینکه اردوی خارجی تیم سپاهان مشخص شد، تصریح کرد: در حال حاضر فقط اردوی داخلی مان در کردان مشخص شده است. همچنین دعوتنامه ای از باشگاه بلژیکی برای برپایی اردو دریافت نکردیم تا این موضوع بررسی کنیم. امیرقلعه نویی که برای گذراندن تعطیلات راهی اروپا شده بود امروز به ایران بازمی گردد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمرینات ما از روز شنبه هفته آینده آغاز می شود و بعد از آن تیم راهی اردوی کردان می شوند تا آماده بازی های فصل آینده شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها