X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1398, 15:09
کد خبر: 30233
خبرنگار: khani
نظرات: 65

دوست دارم بیشتر بازی کنم؛

رحماني: هیچ وقت ناراحتی ام را به تمرین سپاهان نبردم

رحماني: هیچ وقت ناراحتی ام را به تمرین سپاهان نبردم رحماني: هیچ وقت ناراحتی ام را به تمرین سپاهان نبردم
بختیار رحمانی می گوید جدایی او از باشگاه سپاهان جدایی ناراحت کننده و سختی بوده است.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" بختیار رحمانی امروز با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با تیم فوتبال این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و آنطور که خودش می گوید، این خداحافظی خیلی هم جدایی ساده ای نبوده و با ناراحتی هر دو طرف همراه بوده است.

بختیار رحمانی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلیل جدایی از سپاهان علیرغم اینکه خودش در آخرین مصاحبه از تمایلش برای ادامه همکاری با سپاهان خبر داده بود، می گوید: من چند وقت پیش مصاحبه کردم تا بمانم و دوست داشتم به تیم کمک کنم ولی مسائلی پیش آمد که تصمیم گرفتم جدا شوم. من قرارداد داشتم و امیرخان هم دوست داشت بمانم ولی احساس کردم بروم و جای دیگر فوتبالم را ادامه دهم. زندگی در حال چرخش است و فکر می کنم اگر در این مقطع جدا شوم به نفعم است.

رحمانی در ادامه با تشکر از مسئولین باشگاه سپاهان افزود: جا دارد از امیرخان تشکر کنم؛ هر جایی با امیرخان بودم خدا را شکر تیم موفق بوده و برای من این موضوع جای خوشحالی دارد. تشکر بعدی ام از آقای تابش است. از ایشان خیلی ممنونم. خیلی جاها کار کردم ولی آقای تابش یک مدیر نمونه است. همچنین تشکر می کنم از آقای فتاحی و همینطور مدیران و کارکنان کارخانه فولاد مبارکه. سپاهان تیمی بزرگ است که همیشه مدعی و قهرمان است.

بختیار رحمانی که در لیگ هجدهم زیاد فرصت بازی نکرد، در رابطه با این موضوع بیان کرد: من در این فصل کم بازی کردم و دوست دارم بیشتر بازی کنم؛ هیچ بازیکنی از نیمکت نشستن خوشش نمی آید. همه شاهدند همه جوره تلاش کردم که بهترین بازی ها را انجام دهم. با وجود اینکه کم بازی می کردم، هیچ وقت ناراحتی ام را سر تمرین نیاوردم و خدا شاهد است همیشه شاداب سر تمرینات آمدم. این را می توانید از هر کسی که می خواهید در باشگاه بپرسید. شرایط سختی داشتم ولی سعی کردم رفتار حرفه ای داشته باشم.

رحمانی ادامه داد: حرف آخرم با هوادران سپاهان است؛ سال ها می خواستم به سپاهان بیایم. طی مدتی هم که بودم با تمام وجود بازی کردم و اگر کم وکسری بوده از هواداران می خواهم که من را ببخشند. ولی بدانند با تمام وجودم بازی کردم و از آنها بابت اینکه من را در تیم خودشان پذیرفتند، تشکر می کنم.

هافبک سابق تیم های استقلال، ذوب آهن و پیکان در مورد جدایی توضیح داد: جدایی ام بسیار ناراحت کننده بود. دوست داشتم بمانم و خود امیرخان هم می خواست بمانم ولی شرایط طوری شد که بروم. امیرخان هم در نهایت موافقت کرد، چون احساس می کرد می خواهم بیشتر بازی کنم. خداحافظی ناراحت کننده ای بود؛ هم من و هم آقای تابش ناراحت بودیم. به هر حال فوتبال است و امیدوارم روزی با شرایط بهتر برگردم و به تیم سپاهان کمک کنم.

از بختیار رحمانی در مورد اینکه آیا تیم بعدی اش را مشخص کرده پرسیدیم که او گفت: چند روز دیگر همه چیز مشخص می شود. تا امروز که قراردادم را با باشگاه سپاهان فسخ کردم هیچ صحبتی برای تیم بعدی ام نداشتم ولی حالا می توانم در مورد تیم بعدی ام تصمیم بگیرم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها