X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 خرداد 1398, 12:09
کد خبر: 30240
خبرنگار: khani
نظرات: 22

ترجیح می‌دهم در مورد قلعه نویی صحبت نکنم

جعفري: سپاهان خانه من است

جعفري: سپاهان خانه من است جعفري: سپاهان خانه من است
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: چند سال است که در سپاهان بازی می‌کنم و با این تیم مقام قهرمانی کسب کرده‌ام، این باشگاه خانه من است و اگر در سپاهان حضور نداشته باشم، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
به گزارش پايكاه خبري طوفان زرد حسن جعفری در گفت‌وگو با ایمنا، در مورد فسخ قراردادش با سپاهان اظهار کرد: سال گذشته هر بازی که برای سپاهان انجام دادم با تمام وجود بوده و فکرمی کردم با توجه به عملکرد خوبی که ارائه دادم زمان بیشتری در زمین حضور داشته باشم که این اتفاق نیفتاد، بازیکنی نیستم که نیمکت نشین باشم، به همین خاطر می‌خواهم به تیمی بروم که بازی بیشتری انجام دهم.

وی افزود: قبل از اینکه لیگ تمام شود مدیر برنامه‌هایم صحبت‌هایی با باشگاه داشته، در چند روز گذشته مذاکرات خوبی را انجام دادیم و به توافق رسیدیم که جدا شوم، از آقای نیکفر و تابش تشکر می‌کنم که در این راه با من همکاری کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه من در سپاهان هم که حضور نداشته باشم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، تصریح کرد: چند سال است که در سپاهان بازی می‌کنم و با این تیم مقام قهرمانی کسب کرده‌ام، این باشگاه خانه من است.

جعفری در رابطه با اتفاقاتی که در این فصل پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: دوست داشتم با توجه به شرایطی که امسال سپاهان داشت جام بیاوریم که قسمت نبود.

وی با بیان اینکه مدیریت لیگ برتر ایران نسبت به لیگ‌های معتبر دنیا حرفه‌ای نیست، تاکید کرد: نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری داشتیم اما هنوز به شرایط ایده آل لیگ‌های برتر دنیا نرسیده‌ایم.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در مورد قهرمان کردن پرسپولیس در سوپر جام نظری ندارم و این مسائل به فدراسیون فوتبال مربوط است.

جعفری در خصوص پیشنهاداتی که دارد، اظهار کرد: چند پیشنهاد داخلی دارم و امیدوارم به تیمی بروم که در آنجا دیده شوم. با توجه به اینکه مربی تیم ملی به تازگی انتخاب شده است، انگیزه بیشتری برای حضور در تیم ملی دارم.

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان سپاهان را دوست دارند، تاکید کرد: نزدیک به پانزده سال است که در اصفهان حضور دارم، مردم این شهر نسبت به سپاهان تعصب خاصی دارند که بعضی وقت‌ها این تعصب باعث به وجود آمدن اتفاقات تلخ می‌شود؛ از تمام هواداران سپاهان که همیشه حامی این تیم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی هواداری در ایران لذت بردن از فوتبال باشد.

وی درباره امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان گفت: ترجیح می‌دهم در رابطه با ایشان صحبت نکنم و نظری نمی‌دهم.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه اگر برای بازی در تیم سپاهان در سال‌های آینده به شما پیشنهاد شود چه تصمیمی خواهید گرفت، گفت: باید ببینم در آن زمان چه شرایطی دارم، اکنون نمی‌توانم در رابطه با آن روز جواب قطعی بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها