X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 تیر 1398, 18:42
کد خبر: 30270
خبرنگار: khani
نظرات: 50

این 4 بازیکن اصلا در لیست قلعه‌نویی نیستند

تابش: فکر می کنند نقل و انتقالات مثل سوپر مارکت است

تابش: فکر می کنند نقل و انتقالات مثل سوپر مارکت است تابش: فکر می کنند نقل و انتقالات مثل سوپر مارکت است
مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره شایعات و حواشی پیرامون این باشگاه در پروسه نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره وضعیت نقل و انتقالات طلایی پوشان برای لیگ نوزدهم در گفت و گو با ورزش سه اظهار داشت: ما تا این لحظه از شرایط راضی هستیم چون نفرات را بر اساس لیست آقای قلعه نویی و درخواست او گرفته ایم. برای بازیکنانی که امسال در خدمتشان نیستیم هم آرزوی موفقیت داریم. ورود یا خروج بازیکنان با نظر کادر فنی بوده است. با چند نفر هم داریم مذاکره می کنیم و هنوز کارمان تمام نشده است. نقل و انتقالات را در روزهای آتی هم ادامه می دهیم.

او افزود: متاسفانه اخباری پیرامون سپاهان می شنویم که اصلا صحت ندارد. مثلا بعضی از اسامی به عنوان ورودی های احتمالی مطرح می شوند. ضمن احترام به آقایان کنعانی زادگان، منتظری، کاوه رضایی و بشار رسن، این عزیزان در لیست سرمربی تیم سپاهان نیستند و مذاکره ای با آنها نداشته ایم. در برخی خبرها دیدیم که نوشته اند ما مذاکره کردیم ولی هیئت مدیره مخالفت کرده است. ولی باید بگویم اصلا هیئت مدیره اینجا تیم نمی بندد و چنین وظیفه ای ندارد. ما با نظر قلعه نویی تیم می بندیم. این سفسطه و مغلطه ها نمی دانم برای چه است. این 4 نفر، همه بازیکنان خوب، قابل و ملی پوش هستند ولی در لیست قلعه نویی نبوده اند که اصلا کار به هیئت مدیره بکشد. ما دو سه نفر دیگر هم در صدد هستیم که بگیریم. همه این نفرات بر اساس نظر قلعه نویی جذب شده و می شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شایعات توقف نقل و انتقالات این تیم گفت: یک عده فکر می کنند ما می خواهیم به سوپر مارکت برویم و جنسی بخریم. بازیکن گرفتن، مذاکره می خواهد. الان هم راضی هستیم و هیچ چیز متوقف نشده است. بازیکنان خوبی هم گرفته ایم. یک سهمیه دیگر هم از لیگ برتر گرفته ایم که فردا اعلام می کنیم. ضمن اینکه بازیکنانی مثل زینالی و محبی که از شاهین آمده اند، جوان هستند و قطعا در آینده بیشتر از آنها می شنویم. فکر نمی کنم تا به اینجا عملکرد بدی داشته باشیم و همانطور که گفتم، کار ما هنوز ادامه دارد.


وی ادامه داد: تمرینات تیم ما هم از امروز شروع شده است و می خواهیم با قدرت جلو برویم. البته به قطاری که در حرکت است، سنگ می زنند و چنین بحث هایی تقریبا قابل انتظار است. اما شما بگویید کجای دنیا یک تیم در روز اول نقل و انتقالات همه نفرات مد نظر خود را می گیرد؟ همه چیز حساب و کتاب دارد. ما در سه تورنمنت سخت حضور داریم و بنا داریم که یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات این فصل کنیم.

تابش در مورد اردوی تدارکاتی سپاهان اظهار داشت: درباره اردوی خارجی با توجه به شرایط تصمیمی گرفته نشده است. فدراسیون و وزارت ورزش هم توصیه کرده اند که تا حد امکان اردوی خارجی برگزار نکنیم. اگر شرایط عوض شود، بحث دیگری است. اما آنچه قطعی است، از 15 تیر در کردان اردو خواهیم داشت. باید شرایط را بررسی کنیم و هیچ نگاهی به بقیه تیم ها نداریم که ببینیم چه کار می کنند تا مثلا ما هم آن را انجام دهیم. طبق برنامه های خودمان پیش می رویم و تا کنون اردوی کردان که گفتم، قطعی شده است.


او در ادامه صحبت های خود درباره بودجه باشگاه سپاهان اینطور توضیح داد: بودجه ما نسبت به سال قبل افزایش داشته ولی اتفاقا بنده در جایی گفتم و شاید هم اشتباه کردم چون برخی سوء استفاده کردند. من گفتم که با داشتن بیش از 80 تیم در رده های سنی مختلف و همچنین آقایان و بانوان، که همه در حد قهرمانی هستند، نزدیک به صد میلیارد تومان بودجه داریم. ما 3500 ورزشکار، مربی، پزشک، تدارکات و... را سرویس می دهیم. تمام این تیم ها روی هم حدود 90 و اندی میلیارد تومان بودجه دارند. یک سری از دوستان در باشگاه های دیگر می گویند خود سپاهانی ها هم گفته اند که فلان قدر بودجه دارند! اما نگاه نمی کنند که ما چقدر تیم داریم و این عدد فقط برای تیم فوتبال بزرگسالان نیست. مثلا رشته های والیبال، هندبال، دوچرخه و ... از آکادمی و نونهالان تا رده بزرگسالان تیم داریم و همه در حد قهرمانی در رده های خود هستند.


مدیرعامل سپاهان در مورد مطرح شدن برخی اسامی از جمله فرشاد احمدزاده برای حضور در سپاهان، گفت: دو سه بازیکن دیگر می خواهیم. آقای قلعه نویی اولویت بندی کرده اند. به همین دلیل با هفت، هشت نفر در حال مذاکره هستیم و امیدواریم که بتوانیم نفرات حاضر در لیست اصلی را بگیریم. متاسفانه برخی انتظارها انگار فقط از سپاهان است.

او همچنین افزود: متاسفانه بعضی کانال ها فقط به اسم هوادار های سپاهان زده می شود و اصلا مورد تایید ما نیست. سایت رسمی باشگاه کاملا مشخص است. از این فضای مجازی ایجاد شده خیلی آسیب ها زده می شود و عده زیادی مثلا کارشناس شده اند.

تابش در مورد بحث های پیرامون سوپرجام گفت: در این شرایط اگر بخواهیم حساسیت داشته باشیم، خوب نیست. ما به اندازه کافی تنش داشته ایم و دیگر خسته شده ایم. قبل از شروع لیگ آرامش را حفظ می کنیم. دیگر دوست ندارم در مورد سوپرجام بحثی بکنم و فایده ای هم ندارد.

وی درباره آخرین مهلت بستن تیم سپاهان اظهار داشت: طبیعتا یکی دو جا برای نیم فصل خالی می گذاریم. اما در کل هدفمان این است که در اسرع وقت تیم را ببندیم و تا قبل از اردوی پیش فصل که پانزدهم تیر ماه آغاز می شود، پرونده نقل و انتقالاتی قبل از لیگ نوزدهم را ببندیم.

مدیرعامل سپاهان در توضیحی تکمیلی پیرامون بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: همه خروجی ها اولا با صمیمیت جدا شده اند و خیلی ارتباط خوبی داشتیم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کرده ایم. موردی هم نبوده است که باشگاه بخواهد بمانند و آنها رفته باشند. به هرحال در هر فصل شرایط متفاوت است و با نظر کادر فنی ممکن است برخی نفرات جدا شوند. این یک مورد طبیعی است.


وی افزود: خالد شفیعی هم از ما جدا شده است. این را نیز باید بگویم که همه خروجی های ما بازیکنان خوبی بوده اند. شفیعی، ابراهیمی، بختیار رحمانی، سرلک، جلال علی محمدی و... همه بازیکنان خوبی هستند و امیدوار هستم موفق باشند. آنها حتما در فصل آینده و در تیم های جدید خود نیز جزو سرآمدهای لیگ خواهند بود.

تابش در پایان گفت: در انتهای صحبتم از همه می خواهم که واقعیت گرا باشند و حقایق را ببینند. اینکه اینطور راحت درباره بودجه سپاهان حرف می زنند، درست نیست. باید بدانند برای چه تعداد تیم و فرد چنین بودجه ای وجود دارد نه فقط یک تیم. و اینکه هیئت مدیره در سپاهان بازیکن نمی بندد و خبرهایی که درباره دخالت هیئت مدیره در نقل و انتقالات مطرح می شود، بی اساس است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها