X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 تیر 1398, 13:31
کد خبر: 30283
خبرنگار: khani
نظرات: 11

از نظر مهره مشکل داشتیم

فرهمند: نتایج‌مان در شأن سپاهان نبود

فرهمند: نتایج‌مان در شأن سپاهان نبود فرهمند: نتایج‌مان در شأن سپاهان نبود
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در حق باشگاه کم‌کاری کرده‌ایم که نتوانستیم نتایجی که در خورد شأن سپاهان باشد را کسب کنیم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد الهام فرهمند در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان با شهرداری سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی با شهرداری سیرجان داشتیم، نتیجه می‌توانست خیلی بهتر باشد، بازی بیشتر در اختیار ما بود اما روی 4 اشتباه فردی گل خوردیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان این‌که اصلا نتیجه عادلانه‌ای نبود، گفت: دومی سیرجان و سومی سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان مسجل شده بود و هیجان بازی به دلیل حضور 2 تیم در بالای جدول بود.

وی با اشاره به این‌که لیگ را با رده سوم تمام خواهیم کرد، عنوان داشت: حمایت باشگاه سپاهان از نظر امکانات فوق‌العاده بود و حقوق‌ها سر موعد پرداخت شده است، فکر می‌کنم ما در حق باشگاه کم‌کاری کرده‌ایم که نتوانستیم نتایجی که در خورد شأن سپاهان باشد را کسب کنیم.

فرهمند در ادامه در خصوص عملکرد سپاهان گفت: هر بازیکنی ظرفیتی دارد و ظرفیت ما نیز همین بود، سرمربی تیم از نظر فنی چیزی کم نگذاشت اما از نظر مهره مشکل داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص قهرمانی شهرداری بم نیز بیان داشت: شهرداری بم به دلیل وضعیت مالی خوبی که دارد، بازیکنان ملی‌پوش زیادی را جذب کرده که چند سال کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و سطح آن‌ها از سایر تیم‌ها بالاتر است.

وی در پایان تصریح کرد: تا این‌جای لیگ 26 پاس گل داده‌ام و 12 گل زده‌ام که فکر می‌کنم آمار خوبی برای یک هافبک دفاعی باشد، اگر باشگاه تمایل همکاری داشته باشد، سال آینده نیز در سپاهان خواهم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها