X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 تیر 1398, 19:10
کد خبر: 30333
خبرنگار: lark
نظرات: 12

دوری از تبریز و خانواده‌ برایم سخت بود

مسلمی‌پور: شرمنده باشگاه سپاهان شدم

مسلمی‌پور: شرمنده باشگاه سپاهان شدم مسلمی‌پور: شرمنده باشگاه سپاهان شدم
محمد مسلمی‌پور، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کار کردن با مصطفی دنیزلی هیجان‌انگیز است و امیدوارم با این مربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد مسلمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازگشتش به تراکتورسازی و حضور کوتاه مدتی که در سپاهان داشت، گفت: حضور من در سپاهان کوتاه مدت بود و شرمنده سپاهانی‌ها شدم که نتوانستم زیاد به آنها کمک کنم، چون بیشتر در اردوی تیم امید بودم. از طرفی دوری از تبریز و خانواده‌ برایم سخت بود و در نهایت تصمیم گرفتم که به تراکتورسازی برگردم. باید از زحمات مجموعه سپاهان هم تشکر کنم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی راجع به آخرین وضعیت تراکتورسازی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات زیر نظر دنیزلی دنبال می‌شود. در ضمن قرار است چند بازیکن جدید هم در راستای تقویت تراکتورسازی به تیم ما اضافه شوند. کار کردن با دنیزلی واقعاً هیجان‌انگیز است و امیدوارم تراکتورسازی با این مربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره حضور سه مدافع چپ در این تیم اظهار داشت: این مسائل به کادر فنی مربوط می‌شود. این احتمال وجود دارد که دنیزلی از حاج‌صفی در پست‌های دیگر استفاده کند و من و میثم تیموری در پست مدافع چپ به تیم تراکتورسازی کمک کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها