X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 تیر 1398, 12:15
کد خبر: 30339
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 39

دغدغه های «علی کاردان» هوادار متعصب سپاهانی؛

چرا باید یک بازیکن سن و سال دار از دسته یک به نیمکت سپاهان برسد؟ / در نیم فصل ترمز تیم کشیده شد

چرا باید یک بازیکن سن و سال دار از دسته یک به نیمکت سپاهان برسد؟ / در نیم فصل ترمز تیم کشیده شد چرا باید یک بازیکن سن و سال دار از دسته یک به نیمکت سپاهان برسد؟ / در نیم فصل ترمز تیم کشیده شد
"علی کاردان" هوادار سپاهانی که در سرما و گرما از جنوب تا شمال همیشه و همه‌جا از تیم محبوبش حمایت کرده در گفتگویی اختصاصی با طوفان زرد از دغدغه‌های هواداری‌اش در رابطه با حضور نه‌چندان دل‌چسب تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالاتی صحبت می‌کند.
علی کاردان در گفت‌وگو با خبرنگار‌ طوفان زرد ضمن ابراز ناخرسندی از جذب جوانان کم‌تجربه در تیم سپاهان، اظهار کرد: امثال بازیکنان جوانی که برای فصل آینده در سپاهان جذب‌شده‌اند، زیاد در سپاهان دیده‌ایم؛ البته نباید از این نکته غافل شد که سال گذشته بازیکنی مثل محمد کریمی به جمع طلایی پوشان اضافه شد که انصافاً خوب درخشید. جذب استعداد امسال در تیم سپاهان برابر با همان اندازه استعداد ازدست‌داده است. تا اینجای کار سپاهان امسال تفاوت زیادی با سپاهان فصل گذشته ندارد.
وی با تأکید بر اینکه فکر نمی‌کنم وزنه‌ای در سپاهان ایجادشده باشد خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی فصل گذشته نشان داده بود خیلی عالی و با تعصب بازی می‌کند، از سپاهان جدا شد و به‌جای وی ولیسیانی جذب‌شده است. مهرداد محمدی که اگر برادر میلاد محمدی نبود مطمئناً می‌توانست به‌عنوان مهره فیکس تیم ملی باشد؛ متأسفانه از سپاهان جدا شد و به‌جای وی محمدرضا حسینی جذب‌شده است؛ البته محمدرضا حسینی بازیکن خیلی خوب و ریزنقشی است.

ابراز امیدواری نسبت به تمدید قرارداد خارجی‌ها
هوادار سپاهان ضمن ابراز امیدواری نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان خارجی سپاهان، گفت: مدیرعامل باشگاه سپاهان صراحتاً در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است امسال باشگاه تصمیم دارد یک تیم قدرتمند ببندد. مهندس تابش همچنین گفته امسال سال سپاهان است و به خاطر حضورمان در آسیا برنامه ویژه‌ای داریم. اگر کی‌روس استنلی و کومان قراردادشان تمدید نشود؛ فکر نمی‌کنم تیم سپاهان توانسته باشد در نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته باشد.
وی بابیان اینکه تنها دل‌خوشی هوادارن شاید حفظ شاکله اصلی تیم باشد، افزود: تنها دل‌خوشی هوادارن شاید بیان این مطلب باشد که: بازیکنان سپاهان یک‌فصل با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند و در فصل جدید با توجه حفظ شدن کادر فنی و حفظ 90 درصد بازیکنان امکان اینکه تیم بهتر از سال گذشته باشد وجود دارد. در صورت تمدید قرارداد استنلی و کومان نود درصد اسکلت تیم حفظ‌شده است.

کاردان بابیان اینکه این فصل تیم‌ها قدرتمندتر از سال گذشته ظاهر خواهند شد، گفت: امسال سپاهان برای به دست آوردن همان امتیازاتی که فصل گذشته به دست آورده کار سختی پیش رو دارد؛ اگر مبحث کادر فنی را از باشگاه پرسپولیس فاکتور بگیریم؛ علاوه بر اینکه درصدد جذب چند بازیکن خوب نیز است، بازیکنان سابقش را نیز حفظ کرده است. استقلال حال مشابهی با سپاهان دارد؛ تعادل در استقلال نیز حفظ‌شده است. استقلال تعدادی از مهره‌هایش را ازدست‌داده درحالی‌که مهره‌های جایگزین را جذب کرده است.
وی بابیان اینکه این فصل نباید انتظار آن‌چنانی از سپاهان داشته باشیم، ادامه داد: ذوب‌آهن امسال مطمئناً متفاوت‌تر از سال گذشته خواهد بود و در کل همه تیم‌ها تلاش مضاعفی برای ایجاد یک شاکله خوب برای حضور قدرتمندتر در فصل نوزدهم لیگ برتر را تجربه می‌کنند. نباید هوادار دل‌خوش باشد که امسال کادر فنی سپاهان حفظ‌شده و اکثر قریب به‌اتفاق بازیکنان نیز حفظ‌شده‌اند پس باید تیممان کار خاصی انجام دهد.

هوادار سپاهان با تأکید بر اینکه سپاهان در فاز تهاجمی واقعاً مشکل دارد، اظهار کرد: طی این مدتی که از نقل و انتقالات می‌گذرد کار خاصی را در باشگاه سپاهان شاهد نبوده‌ایم مگر اینکه در روزهای آتی شاهد اتفاقات جدیدی باشیم. امیر قلعه‌نویی واقعاً مورداحترام تمام هواداران است ولی متأسفانه دستش بری دیگر تیم‌ها رو شده است؛ قلعه‌نویی اگر بخواهد فقط به کی‌روس دل‌خوش کند فکر نمی‌کنم سپاهان زیاد بتواند موفق باشد. در سپاهان احتیاج به یک مهاجم سرعتی که توانایی حرکت توپ روی زمین را نیز داشته باشد به‌شدت احساس می‌شود؛ این مهاجم سرعتی می‌تواند در کنار کی‌روس به‌عنوان یک مهاجم سایه یا یک تمام‌کننده عالی به بازی گرفته شود.

خریدهایی که به کار نیامدند
وی با انتقاد از خریدهای هزینه‌ساز باشگاه طی نیم‌فصل گذشته، گفت: مهدی زاده و مسلمی پور اصلاً به درد تیم سپاهان نخوردند و نتوانستند گره‌ای را باز کنند. مسلمی پور اصلاً به بازی گرفته شد و نمی‌دانم با چه ترفندی به جمع طلایی پوشان اضافه شد. مسلمی پور خیلی راحت و فقط با اشراف بر قوانین، سپاهان را ترک کرد. وقتی خبر جدا شدن مسلمی پور و پیوستنش به تراکتور منتشر شد مسئولان تیم سپاهان در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که مسلمی پور تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و نمی‌تواند با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود؛ درحالی‌که بعداً مشخص شد مسلمی پور طبق قوانین می‌توانسته به خاطر بازی نکردنش در مسابقات به‌راحتی از تیم جدا شود و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند.
کاردان ضمن انتقاد از جذب بازیکنانی که هیچ عوایدی برای تیم ندارند، گفت: بازیکنی مثل محمدابراهیمی و با تمام احترامی که نزد هواداران دارد و ما اعتقادداریم ابراهیمی F14 "بوده است" چرا باید در تیم بزرگی مثل سپاهان جذب شود. برایم جای سؤال است که چرا باید یک بازیکن سن و سال دار از دسته یک به نیمکت سپاهان برسد؛ به خاطرش خیلی از بازیکنان از تیم جدا شوند و در پایان بدون اینکه عوایدی برای تیم داشته باشد از تیم جدا شود.

وی با انتقاد از گفته‌های ضدونقیض در رابطه با جدایی ساسان انصاری از جمع طلایی پوشان، اظهار کرد: پرسپولیسی که گفته می‌شد در نیم‌فصل دوم دیگر توان ماندن در کورس قهرمانی را ندارد با جذب بازیکنی مثل مهدی ترابی ورق را به نفع خودش برگرداند. من هنوز برایم مجهول است که چرا سپاهان ساسان انصاری را از دست داد، بماند که در این رابطه شنیده‌ها زیاد است. متأسفانه به علت استفاده از انصاری در پست غیرتخصصی، ساسان گل زده زیادی نداشت ولی درعین‌حال خیلی دونده بود و واقعاً بازیکن تأثیرگذاری بود.
کاردان بابیان اینکه خریدهای نامناسب در نیم‌فصل باعث از دست رفتن قهرمانی سپاهان شد، گفت: اگر ساسان انصاری در بین سپاهانی‌ها مانده بود کار سپاهان به اماواگرهای هفته آخر نمی‌کشید که سپاهان منتظر باشد در بازی آخر ببرد و از طرف دیگر منتظر شکست پرسپولیس باشیم. در نیم‌فصل به علت خریدهای نامناسب به‌صورت خیلی ناخواسته ترمز تیم کشیده شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها