X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1398, 08:35
کد خبر: 30380
خبرنگار: khani
نظرات: 19

تعطیلات نیم فصل فرصت یارگیری برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را داریم

تابش: نمی‌توانم به کی‌روش دست‌بند بزنم و او را برگردانم

تابش: نمی‌توانم به کی‌روش دست‌بند بزنم و او را برگردانم تابش: نمی‌توانم به کی‌روش دست‌بند بزنم و او را برگردانم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نمی‌توانم کی‌روش را جلب کنم و یا به او دست‌بند بزنم و به ایران بازگردانم، نهایت تلاش خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام دادیم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه سپاهان با کی‌روش استنلی و تمدید قرارداد این بازیکن برزیلی اظهار داشت: کی‌روش استنلی از باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد خود فرصت خواسته بود و پس از پایان فرصت باز هم این مهلت را تمدید کرد و در صورتی که تا 48 ساعت آینده پاسخی به ما ندهد سراغ سایر گزینه‌های خود خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: متأسفانه کی‌روش و مدیر برنامه‌های این بازیکن در ایران حضور ندارند و همین موضوع مذاکره با این بازیکن را دشوار کرده است ضمن این‌ که با گزینه‌های جانشینی استنلی در حال مذاکره هستیم تا در صورت عدم توافق با استنلی با بازیکن موردنظر قرارداد منعقد کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که متأسفانه برخی از افراد با برخی از صحبت‌ها در حال ضربه زدن به باشگاه سپاهان هستند، خاطرنشان کرد: کی‌روش علاقه‌مند بود تا از تعطیلات خود استفاده بهتری ببرد. روزانه 7 تا 6 ساعت از راه‌های مختلف نظیر ارتباط تلفنی و تصویری در حال مذاکره با 5 تا 6 بازیکن مدنظرمان هستیم تا جاهای خالی در لیست خود را پر کنیم.

وی با بیان این‌که برخی از افراد پیرامون باشگاه سپاهان انتظارات بیش از حد دارند، عنوان کرد: نمی‌توانم کی‌روش را جلب کنم و یا به او دست‌بند بزنم و به ایران بازگردانم. نهایت تلاش خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام دادیم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

تابش در پاسخ به این سؤال که برخی از هواداران سپاهان معتقدند تیم‌های دیگر در حال یارگیری در فصل نقل و انتقالات هستند و باشگاه سپاهان تلاشی برای جذب بازیکنان بزرگ نمی‌کند، بیان کرد: سید محمدرضا حسینی و ولسیانی هر کدام جزو ستاره‌های تیم خود در فصل گذشته بوده‌اند، مرتضی منصوری یکی از بهترین مدافعان چپ ایران است، رضا میرزایی ستاره فولاد خوزستان در فصل گذشته بوده است و محمد محبی و محمد زینالی نیز جزو پدیده‌های لیگ یک محسوب می‌شوند؛ آیا این افراد بازیکن بزرگ نیستند؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: خوشبختانه رقابت‌های آسیایی پس از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برگزار می‌شود و در تعطیلات نیم فصل فرصت یارگیری برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

وی درباره این‌که باشگاه ترابزون اسپور ترکیه وحید امیری را بازیکن آزاد نامیده است و با این حال باشگاه سپاهان برنامه‌ای برای جذب این بازیکن دارد یا خیر، گفت: درباره این موضوع باید بررسی کنیم و در صورت امکان با این بازیکن وارد مذاکره می‌شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها