X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1398, 09:14
کد خبر: 30381
خبرنگار: khani
نظرات: 10

آقایی که به سینه ناظر زد چه شد؟

تابش: جریمه سنگین،پاداش همکاری قلعه‌نویی بود

تابش: جریمه سنگین،پاداش همکاری قلعه‌نویی بود تابش: جریمه سنگین،پاداش همکاری قلعه‌نویی بود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما یک بازی بدون تماشاگر شدیم، مربی ما و حتی کی‌روش استنلی یک جلسه محروم شدند اما آن مربی که به سینه ناظر بازی زد نمی‌دانم چه شد!

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعودتابش در گفت و گو با فارس در مورد احکام کمیته انضباطی برای دو لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: واقعا حکم سنگینی صادر شده است، قطعا و صد در صد آن به اعتراض داریم. امروز هم در باشگاه جلسه‌ای در مورد این حکم برگزار و آن را بررسی می‌کنیم. جرایم مالی سنگینی اعلام شده و ما اعتراضمان را نسبت به این مساله پیگیری خواهیم کرد.


تابش در ادامه گفت: ما یک بازی بدون تماشاگر شدیم، مربی ما و حتی کی‌روش استنلی یک جلسه محروم شدند اما آن مربی که به سینه ناظر بازی زد نمی‌دانم چه شد! حالا هم که او رفته است! آقای حسن زاده هم اعلام کرد و هم به خود ما گفت از امیرقلعه‌نویی به خاطر همکاری ممنون هستیم اما پاداش همکاری او محرومیت و جریمه سنگین مالی بود!


مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا از روند آماده سازی تیم رضایت دارد گفت: تیم ما سال گذشته در دو جام شانس قهرمانی داشت پس تیم خوبی داریم، استخوانبندی تیم را با نفرات با تجربه و خوبی که داشتیم، حفظ کردیم. با نظر سرمربی نفرات خیلی خوبی را جذب کردیم که درآینده مشخص می‌شود چه توانایی‌هایی دارند. تمریناتمان از اول تیر شروع شد، تقریبا هرروز دو‌جلسه صبح و‌ بعد از ظهر تمرینات به خوبی برگزار شد. اولین بازی تدارکاتی را هم با برد پشت سر گذاشتیم. خداراشکر شرایط خوبی وجود دارد.


وی در خصوص تمدید قرارداد کومان گفت: کار کومان دیروز تمام شد، او به دفتر باشگاه آمد، صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. کومان بازیکن توانمندی است که زندگی سالمی دارد و می‌تواند سال‌های آینده هم کیفیت خوبی داشته باشد. او دیروز در اصفهان معاینات پزشکی را پشت سرگذاشت و خداراشکر همه‌چیز خوب بود و شب گذشته هم به تهران رفت تا به اردوی تیم ملحق شود.


تابش در مورد آخرین وضعیت مذاکره با کی‌روش استنلی عنوان کرد: در مورد استنلی می‌گویند چرا گفتید ۴۸ ساعت بعد دوباره گفتید ۴۸ساعت دیگر، مساله این است که او از ما در ابتدا فرصت ۴۸ساعته خواست و پس از آن هم تماس گرفت و گفت به من زمان بیشتری بدهید. او ایران نیست و حتی مدیربرنامه‌اش هم خارج از ایران ‌است. ما مرتبا در حال مذاکره و گفتگو هستیم.


وی ادامه داد: حتی دیروز هم با من تماس گرفت و گفت دوست دارم به سپاهان بیایم اما کمی در زندگی شخصی‌اش مشغله دارد. چون کی‌روش فصل گذشته با ما بوده، بر اساس نظر سرمربی اولویت اول ما است. ما از جذب او استقبال می‌کنیم چرا که امتحانش را پس داده و آقای گل شده است. او بازیکن توانمندی است و خودش گفته دوست دارم با کمال میل به سپاهان بیایم. ان‌شاالله قراردادش را منعقد می‌کنیم اما همانطور که گفتم‌ به خاطر مشغله‌ای که دارد ممکن است دیرتر به ما ملحق شود. با اینحال ما پیش‌بینی لازم را کرده‌ایم که اگر درصدی توافق حاصل نشد، گزینه‌ دیگری را جذب کنیم.


تابش افزود: ما خیالمان راحت است، حالا دوباره می‌گویند ۴۸ساعت شد و خبری نشد! بازیکن هم یک‌طرف قضیه است که او هم به ما اعلام کرد آماده‌ام به سپاهان بیایم ولی به من‌ مهلت بدهید. حالا نمی‌دانم برخی چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟ کدام تیم در ابتدای نقل و انتقالات بسته شد؟ جالب است که من طوری قراردادها را بسته‌ام که برای سال بعد هم مشکلی ندارم. نفرات و تیم اماده و خوبی داریم. حتی در خط دروازه هم در کنار نیازمند، دو دروازه‌بان جوان و قبراق دارم که قرارداد همه آن‌ها را تمدید کردم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد صحبت‌هایی که علیه این باشگاه می‌شود، تصریح کرد: ما تیم خوب و آماده‌ای داریم، هیچ‌مشکلی نداریم اما نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند آرامشان حفظ شود و بتوانیم کارمان را انجام بدهیم. مگر ما دوست نداریم تیم را هرچه زودتر ببندیم؟ عمده نفراتمان را گرفته‌ایم و تمریناتمان را هم به خوبی برگزار می‌کنیم. ما هم باید آرامش داشته باشیم. ۸ساعت از وقت هرروز من صرف مذاکره با بازیکنان خارجی، مکاتبه، تلفن، ویدئوکنفرانس، صحبت با مدیر برنامه و... می‌شود اما یک عده نمی‌دانم به دنبال چه هستند و نفسشان از جای گرم در می‌آید!


وی افزود: من نمی‌توانم بر اساس نظر دیگران بازیکن بگیرم، من با نظر سرمربی و‌ کادر فنی تیمم یارگیری می‌کنم. مسئولیت فنی تیم بر عهده امیرقلعه‌نویی است و بنابراین من‌هم نظرات او را تامین می‌کنم. بهتر است کارنامه سال گذشته ما را ببینید. تیم را تحویل گرفتیم، سر و سامان دادیم، بسیاری از مشکلات باشگاه را حل کردیم، تیم فوتبال ما در عین شایستگی قهرمانی، نایب قهرمان شد. فقط هم این تیم فوتبال نیست. در همه رده‌ها و همه رشته‌ها تیم‌های باشگاه سپاهان موفق بودند.


تابش ادامه داد: من تنها نبودم، هیات مدیره و کارخانه بسیار همراهی و کمک ‌کردند و همه زحمت کشیدند اما یک عده نمی‌دانم چه می‌گویند،البته انتظار هم نداریم خسته نباشد بگویند!رضا دهقان بازیکن جوان و آینده‌داری است که قراردادش تمام شده بود، با او تمدید کردیم و با نظر سرمربی به نساجی رفت تا بازی کند و آبدیده شود، درست مثل رضا میرزایی. شاید ما گناه و اشتباه کردیم که در فوتبال و همه رشته‌ها خوب کار کردیم!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه اظهار داشت: سپاهان نوین را بعد از سال‌ها راه اندازی کردیم اما عده‌ای گفتند آن را تعطیل کردند! در صورتیکه ما تعطیل نکردیم بلکه به دنبال راهکاری هستیم که آن را بهتر اداره کنیم. تمام تیم‌های پایه ما قهرمان یا نایب قهرمان شدند. ما هواداران خوبی داریم که خیلی خوب از ما حمایت می‌کنند اما عده‌ای نمی‌دانم به دنبال چه هدفی هستند. ان شاالله که نیتشان خیر باشد! در همین نقش جهان مدام در حال بررسی و رفع مشکلات هستیم فقط برای رفاه حال هواداران و ان‌شاالله این ورزشگاه برای شروع لیگ بسیاری از مشکلاتش حل خواهد شد.

تابش در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم، ما بر اساس نظر سرمربی نفرات را جذب می‌کنیم. علاوه بر کومان و کی‌روش یا جایگزین او، نفر سومی را هم مد نظر داریم که بازیکنی خوب و مورد تایید سرمربی است. از فردی اسم‌ نمی‌برم اما مشغول پیگیری این مساله هستیم و ان‌شاالله وقتی به جمع بندی رسیدیم، رسما اعلام می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها