X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 تیر 1398, 11:45
کد خبر: 30405
خبرنگار: khani
نظرات: 33

سپاهان با 4غایب به مصاف پیکان می‌رود

سپاهان با 4غایب به مصاف پیکان می‌رود سپاهان با 4غایب به مصاف پیکان می‌رود
چهار بازیکن سپاهان اصفهان اردوی این تیم در کردان را ترک کردند.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان می‌رود و با انجام این بازی اردوی این تیم در کردان کرج به پایان می‌رسد.

سعیدآقایی، محمدکریمی و محمد محبی سه بازیکن ملی پوش سپاهان هستند که روز گذشته اردوی تیم را ترک کردند و به اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران ملحق شدند. ضمن اینکه مهدی کیانی، کاپیتان طلایی‌پوشان نیز برای رفع یک مشکل مالیاتی به تبریز سفر کرده است و به این ترتیب 4بازیکن سپاهان در بازی امروز حضور نخواهند داشت.

اعضای تیم فوتبال سپاهان فردا در تست‌های پزشکی مرکز ایفمارک حاضر خواهند شد و بعدازظهر فردا نیز راهی اصفهان می‌شوند. بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز روز سه شنبه تهران را به مقصد نصف‌جهان ترک می‌کنند تا به سایر نفرات تیم ملحق شوند.

تیم فوتبال سپاهان پس از چندروز اقامت در اصفهان، با پرواز مستقیم از این شهر راهی ترکیه می‌شود تا اردوی خارجی خودش را در این کشور برپا کند. بازیکنان سپاهان در این اردو سه بازی تدارکاتی را در برنامه دارند که یکی از آن‌ها مقابل تیم قاضی‌شهیر، از تیم‌های حاضر در سوپرلیگ کشور ترکیه خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها