X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1398, 12:26
کد خبر: 30417
خبرنگار: khani
نظرات: 22

مهاجم و دروازه‌بان سپاهان در تهران ماندند

دیدار صمیمانه نویدکیا و شیمبا پیش از سفر

دیدار صمیمانه نویدکیا و شیمبا پیش از سفر دیدار صمیمانه نویدکیا و شیمبا پیش از سفر
هافبک باتجربه سپاهان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس، بازیکنان تیم سپاهان پس از اینکه امروز با حضور در مرکز ایفمارک تست‌ها و معاینات پزشکی را پشت سر گذاشتند از طریق زمینی راهی اصفهان شدند.

با توجه به استراحت دو روزه که بنا به تصمیم کادر فنی تیم به بازیکنان داده شده برخی بازیکنان مانند پیام نیازمند و سجاد شهباززاده در تهران ماندند تا با استفاده از مدت استراحت در کنار خانواده خودشان باشند. ضمن اینکه سعید آقایی، محمد کریمی و محمد محبی ملی‌پوشان سپاهان هم در اردوی تیم ملی حضور دارند. کلیه بازیکنان سپاهان با پایان یافتن مدت استراحت باید روز سه‌شنبه خودشان را به اردوی تیم در اصفهان معرفی کنند.

پیش از عزیمت سپاهان به اصفهان و با توجه به اینکه تیم فولاد خوزستان در هتل المپیک اقامت دارد رسول نویدکیا و لوسیانا پریرا (شیمبا) که در گذشته با هم در جمع طلایی‌ پوشان هم تیمی بودند در هتل المپیک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

نویدکیا در هنگامی که با شیمبا روبرو شد با عنوان شیمبای آقای گل او را مورد خطاب قرار داد و این دو با یکدیگر در مورد شرایط خودشان در تیم‌های سپاهان و فولاد گفت‌وگو کردند.

تیم فوتبال سپاهان پس از حضوری چند روزه در اصفهان از این شهر با پرواز مستقیم راهی کشور ترکیه می‌شود تا از 27 تیر اردوی خارجی خود را برپا کند.
دیدار صمیمانه نویدکیا و شیمبا پیش از سفر
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها