X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1398, 15:27
کد خبر: 30418
خبرنگار: khani
نظرات: 36

بروز برخی اتفاقات باعث شد از تراکتور جدا شوم

نقی‌زاده : تلاش می‌کنیم نتیجه درخور نام سپاهان کسب کنیم

نقی‌زاده : تلاش می‌کنیم نتیجه درخور نام سپاهان کسب کنیم نقی‌زاده : تلاش می‌کنیم نتیجه درخور نام سپاهان کسب کنیم
میثم نقی‌زاده بازیکن تیم سپاهان گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم نتایج درخور نام تیم سپاهان در لیگ نوزدهم کسب کنیم.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی پیش فصل اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم ما خیلی خوب است و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات پر فشار را پشت سر می‌گذاریم تا بتوانیم به آمادگی لازم دست یابیم تا با شرایط خوبی وارد مسابقات لیگ شویم. قراراست پنجشنبه هفته جاری به اردو ترکیه برویم تا هم تمرین کنیم و هم سه دیدار دوستانه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم نتایج درخور نام تیم سپاهان در لیگ نوزدهم کسب کنیم. تیم‌ها سعی کردند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کنند و معتقدم هر تیمی که از شرایط بهتری برخوردار باشد قطعأ در لیگ به موفقیت خواهد رسید. ما امیدواریم از سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم.

بازیکن تیم سپاهان در ادامه در خصوص جدایی‌اش از تیم تراکتور تصریح کرد: بروز برخی مسائل موجب شد تا از تراکتور جدا شوم و به تیم خوب سپاهان بیایم. در لیگ نوزدهم برای تیم خوب تراکتور آرزوی موفقیت دارم. بالاخره فوتبال روز دنیا حرفه‌ای است و بازیکنان براساس پیشنهاداتی که دارند تصمیم می‌گیرند به کدام تیم بروند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

نقی‌زاده در خصوص اینکه با توجه به خریدهایی که سپاهان در فصل نقل و انتقالات انجام داده آیا می‌تواند نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری کسب کند یا خیر، گفت: امسال شرایط خوبی برخورداریم و کادرفنی هم سعی کرده با توجه به خریدهایی که داشتیم به خوبی بتوانیم در سه جبهه حضور داشته باشیم. به نظرم هزینه‌کردن چندان مهم نیست بلکه مهم‌تر از هر مسئله دیگری ایجاد همدلی و وفاق در تیم است و ما هم امیدواریم که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای مردم خوب اصفهان رقم بزنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها