X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1398, 08:01
کد خبر: 30424
خبرنگار: khani
نظرات: 10

ثبات و جوانگرایی استراتژی ژنرال در لیگ نوزدهم

ثبات و جوانگرایی استراتژی ژنرال در لیگ نوزدهم ثبات و جوانگرایی استراتژی ژنرال در لیگ نوزدهم
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد درخشانی داشت و شاهد ثبات و جوانگرایی در این تیم اصفهانی هستیم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالاتی هستند که تاکنون براساس نیاز‌های خود برای فصل جدید بازیکنانی همانند محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری، رضا میرزایی، محمد محبی، محمد زینالی، گئورگی ولسیانی، علی رضا نقی زاده و ابوالفضل عکاشه را به خدمت گرفتند.

حفظ بازیکنان موثر یکی از برنامه های قلعه نویی است

حفظ بازیکنان موثر فصل گذشته یکی از برنامه های امیرقلعه نویی برای لیگ نوزدهم است که مدیران باشگاه سپاهان توانستند استراتژی سرمربی خود را به خوبی اجرا کنند و قرارداد بازیکنانی همانند ولادیمیر کومان، مهدی کیانی، پیام نیازمند، رسول نویدکیا و چند بازیکن دیگر را تمدید کنند. البته یکی از دغدغه‌های قلعه نویی حفظ کی روش استنلی است که با تلاش زیاد مسئولان این موضوع محقق شد و طبق اعلام تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان توافقات نهایی با این مهاجم گلزن صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در اردوی ترکیه به این تیم اصفهانی اضافه می‌شود.

به هر حال ثبات یکی از مسائل مهم برای موفقیت یک تیم در مسابقات است که سپاهانی‌ها در این زمینه خوب کار کردند و از ترکیب اصلی شان ۷۰-۸۰ درصد بازیکنان باقی ماندند و اکثر بازیکنانی که از این تیم جدا شدند جزء نیمکت نشینان بودند.

جوانگرایی قلعه نویی مورد اقبال عمومی قرار نگرفت

علاوه بر این جوانگرایی هم در دستور کار قلعه نویی قرار گرفت و بازیکنان جوانی همانند محبی، زینالی، نقی زاده و عکاشه به ترکیب این تیم برای فصل بعد اضافه شدند تا شاهد ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان در تیم سپاهان باشیم. قلعه نویی بیان کرده است که یک تیم سایه برای سپاهان تشکیل داده که آینده این تیم اصفهانی را بیمه می‌کند، اما این اقدام قلعه نویی با اقبال عمومی خوبی مواجه نشده است و این کار سرمربی سپاهان را سخت خواهد کرد. به هر حال استفاده از جوانان یک ریسک به حساب می‌آید و اگر آن‌ها نتوانند توانایی‌های خود را به اثبات برسانند و زردپوشان اصفهانی نتایج لازم را نگیرند در آن صورت هواداران واکنش نشان می‌دهند.

هواداران سپاهان از تیم محبوبشان قهرمانی در فصل آینده را می‌خواهند به همین علت از مدیران تیم خود انتظار دارند که بازیکنان مطرح و شاخص به خدمت بگیرند تا حضوری قدرتمند در ۳ جام قهرمانی داشته باشند و از عملکرد نقل و انتقالاتی تیمشان رضایت چندانی ندارند.


طلایی پوشان اصفهان در ادامه نقل و انتقالات قصد دارند که ۲، ۳ بازیکن دیگر جذب کنند تا ترکیب تیم خود را برای فصل نوزدهم تکمیل کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سهرابیان بازیکن استقلال که به تازگی قراردادش را با این تیم فسخ کرده است یکی از گزینه‌های مدنظر سپاهانی هاست و باید دید این انتقال صورت می‌گیرد یا نه!

به هر حال سپاهانی‌ها تاکنون عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند و اکثر بازیکنان مدنظر قلعه نویی را جذب کردند و با به خدمت گرفتن ۲ بازیکن دیگر پرونده نقل و انتقالاتی خود را می‌بندند و برای رقابت با حریفان خود آماده می‌شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها