X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 تیر 1398, 11:01
کد خبر: 30426
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 21

گام بزرگ یک تیم ایرانی برای «فرهنگی» شدن!

افتتاح شعبه کانون هواداران سپاهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

افتتاح شعبه کانون هواداران سپاهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شعبه کانون هواداران سپاهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد روز گذشته باشگاه سپاهان از نخستین شعبه دفتر خود در مراکز آموزش عالی استان رونمایی کرد. این افتتاح که با حضور مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه، دکتر حسینی معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ، هومن فیروزی معاونت اجرایی باشگاه سپاهان ، جلال زهرایی مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان و جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران باشگاه برگزار شد در محل دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

جلال زهرایی مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان در رابطه با ارتقای فرهنگ و منزلت هواداری به خبرنگار طوفان زرد گفت: این شعب به‌منظور بهبود وضعیت هواداری با توجه به موضوعات و مشکلاتی در فصل قبل برای باشگاه سپاهان و هواداران صورت گرفته بود افتتاح شد. در ابتدا از کلیه اساتید و فرهیختگان حوزه فرهنگی و دانشگاهی درخواست شد که یاری‌رسان ما باشند و در همین راستا مکاتباتی که با کلیه روسای دانشگاه‌های آموزش عالی استان انجام شد تا یک نفر را به‌عنوان نماینده به کانون هواداران سپاهان معرفی کنند و بستر هماهنگی‌های لازم و مسائل مربوط به هواداری از این طریق مهیا شود.

در پایان از کلیه روسای دانشگاه‌های اصفهان، اساتید دانشگاه و همه عزیزانی که در این راه ما را یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم با ارائه طرح‌ها و تفکرات سازنده جایگاه و نام هواداری سپاهان همواره در مرتفع‌ترین قله‌های موفقیت طنین‌انداز شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها