X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1398, 09:20
کد خبر: 30431
خبرنگار: khani
نظرات: 18

پیشنهاد خارجی ندارم

ابراز علاقه عارف غلامی برای بازگشت به سپاهان

ابراز علاقه عارف غلامی برای بازگشت به سپاهان ابراز علاقه عارف غلامی برای بازگشت به سپاهان
کاپیتان تیم ملی فوتبال امید گفت: چهار ماه پیش در فولاد بازی می‌کردم و نمی‌دانم مدیر رسانه‌ای فولاد چگونه در مصاحبه خود گفته است که عارف غلامی چهار ماه پیش، قراردادش را فسخ کرده است.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد عارف غلامی در گفت‌وگو با ایمنا، با اشاره به اینکه حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید باعث افزایش نشاط در تمرینات شده است، اظهار کرد: به‌عنوان عضو کوچکی در کنار تیم ملی امید با تیم ملی بزرگسالان مسابقه‌ای دوستانه برگزار کردیم؛ با حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید تمرینات خیلی شاداب‌تر شده است.

وی با تائید خبر فسخ قراردادش با باشگاه خوزستانی، گفت: قراردادم با تیم فوتبال فولاد خوزستان مشروط بود و از زمانی که نکونام سرمربی این تیم شد در چندین جلسه شرکت کردم ولی توافقی بین من و مسئولین باشگاه حاصل نشد؛ درنهایت چند روز قبل قراردادم را فسخ کردم.

غلامی بابیان اینکه دوست داشتم شرایط بازگشتم به سپاهان فراهم باشد، تصریح کرد: پیشنهاد خارجی ندارم اما پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی دارم که در حال بررسی آن‌ها هستم. تصمیم نهایی خود را تا چند روز آینده اعلام می‌کنم.

وی با انتقاد از مدیر رسانه ای تیم فولاد خوزستان، بیان کرد: چهار ماه پیش من در فولاد بازی می‌کرده‌ام نمی‌دانم مدیر رسانه‌ای فولاد چگونه در مصاحبه خود گفته است که عارف غلامی چهار ماه پیش، قراردادش را فسخ کرده است. قراردادم با باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر توافق دوطرفه بود و همان‌طور که باشگاه حق فسخ قرارداد داشت من نیز امکان فسخ این قرارداد را داشتم.

بازیکن تیم ملی فوتبال امید ضمن مقصر دانستن برخی مسئولین وقت باشگاه سپاهان در جدایی‌اش از این تیم، گفت: بعد از ده سال که در سپاهان بودم باوجود پیشنهادات خوبی که از باشگاه‌های دیگر داشتم حاضر شدم در مبلغ قرارداد تخفیف خوبی به مسئولین باشگاه سپاهان بدهم اما مسئولین باشگاه حاضر به توافق با من نشدند و درنهایت از سپاهان رفتم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها