X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1398, 15:34
کد خبر: 30435
خبرنگار: khani
نظرات: 85

از افرادی که نشر اکاذیب می‌کنند شکایت می‌کنیم

تابش: قرارداد ۲ ساله با کی‌‎روش بستیم

تابش: قرارداد ۲ ساله با کی‌‎روش بستیم تابش: قرارداد ۲ ساله با کی‌‎روش بستیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: موضوع به توافق نرسیدن با کی‌روش استنلی صحت ندارد و با این بازیکن قرارداد ۲ ساله بستیم.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود کی روش استنلی هنوز قراردادی با این باشگاه نبسته و خواستار مبلغ بیشتری شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و ما با کی روش توافق نهایی کردیم و قرارداد ۲ ساله با این بازیکن بستیم. این بازیکن پس فردا به اردوی تیم در ترکیه اضافه می‌شود.

قرارداد معقول و مناسبی با کی روش بستیم
تابش درباره اینکه این باشگاه با مبلغی بالاتر از ۹۰۰ هزار دلار توانسته کی روش استنلی را به خدمت بگیرد، اظهار کرد: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و برخی از افراد در عالم هبروت مبالغی مطرح کردند که صحت ندارد. ما با کی روش استنلی قرارداد معقول و مناسب بستیم و نمی‌دانم این رقم‌ها از کجا آمده است. همچنین اگر لازم باشد مبلغ قرارداد کی روش را رسانه‌ای می‌کنیم تا صحت و سقم این قضیه مشخص شود.

او ادامه داد: برخی از افراد نشر اکاذیب می‌کنند و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند به همین علت اگر لازم باشد از آن‌ها شکایت می‌کنیم. من نمی‌دانم این رقم‌ها و مبالغ را بدون ارائه مستندات چگونه مطرح می‌کنند.

پرونده نقل و انتقالاتی خود را با جذب چند بازیکن می بندیم
مدیرعامل سپاهان درباره اینکه سروش رفیعی و آرمین سهرابیان را به خدمت می‌گیرید، گفت: ما ۲ - ۳ بازیکن دیگر جذب می‌کنیم و پرونده نقل و انتقالاتی خود را می‌بندیم. زمانی که با بازیکن مدنظرمان قرارداد بستیم آن را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

هزینه اردوی داخلی بیشتر از اردوی خارجی است
تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان اجازه تشکیل اردوی خارجی را دارد یا نه، بیان کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به اردوی خارجی رفتند و فقط ما نباید برویم. فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها توصیه کرده است که اردوی پیش فصل خود را در داخل کشور برگزار کنند، اما هزینه اردوی داخلی نسبت به اردوی خارجی بیشتر است به همین علت تصمیم گرفتیم اردوی خود را در ترکیه برگزار کنیم.

او گفت: ما با شورای برون مرزی هماهنگ کردیم و با اجازه این شورا اردویی در ترکیه برگزار می‌کنیم. شرایط برگزاری اردوی خارجی فراهم است و مشکلی در این باره نداریم و ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتر و دسته یک ترکیه برگزار می‌کنیم.

تاخیر در زمان بازی ها به ما اعلام نشده است
تابش درباره تاخیر در برگزاری بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: برخی از ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری بازی‌ها را ندارند به همین علت مسئولان بیان کردند بازی‌ها با تاخیر برگزار می‌شود. البته تاخیر زمان بازی‌ها به ما اعلام نشده است تا در این باره صحبت کنیم. علاوه بر این داورزنی معاون وزارت ورزش و جوانان بیان کرده که ورزشگاه نقش جهان بهترین استادیوم ایران است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه ورزشگاه نقش جهان آماده برگزاری بازی‌های لیگ است، گفت: بله ورزشگاه نقش جهان آماده برگزاری مسابقات است و مشکلی وجود ندارد. همچنین مالکیت این ورزشگاه قرار است به زودی به باشگاه سپاهان واگذار شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها