X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1398, 11:38
کد خبر: 30437
خبرنگار: aquari_z
نظرات: 11

باشگاه‌ها می‌توانند تنها 3 بازیکن خارجی داشته باشند

اوساگوانا نمی‌تواند سپاهانی شود

اوساگوانا نمی‌تواند سپاهانی شود اوساگوانا نمی‌تواند سپاهانی شود
پس از توافق سپاهان با کی‌روش استنلی خبر عجیبی مبنی بر توافق این باشگاه با کریستین اوساگوانا رسانه‌ای شد.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از ایلنا، روز گذشته در نهایت پس از مدت‌ها تلاش و مذاکرات فشرده مسئولان سپاهان با کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم توافق نهایی حاصل شد و این بازیکن دو فصل دیگر در جمع طلایی‌پوشان ماندنی شد تا یکی دیگر از اهداف این باشگاه در نقل و انتقالات عملی شود.

پس از اعلام تمدید قرارداد کی‌روش استنلی با سپاهان، خبری مبنی بر توافق این باشگاه با کریستین اوساگوانا، مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته ذوب آهن در یکی از رسانه‌ها منتشر شد و عنوان شد که قلعه‌نویی قصد دارد با استنلی و اوساگوانا زوج خطرناکی در خط حمله خود شکل دهد.
قرار گرفتن این خبر روی خروجی رسانه‌ها عجیب به نظر می‌رسد چرا که طبق قوانین نقل و انتقالات باشگاه‌ها می‌توانند تنها 3 بازیکن خارجی داشته باشند و به جز آنها تنها اجازه جذب یک بازیکن آسیایی دارند و سپاهان پیش از استنلی با ولادیمیر کومان و جورجی گولسیانی قرارداد امضا کرده بود و با حضور این 3 نفر باشگاه دیگر حق جذب بازیکن خارجی غیر آسیایی ندارد.
سپاهان در حال حاضر مشغول رایزنی برای جذب یک مدافع ایرانی و یک بازیکن آسیایی است و ضمن اینکه اجازه جذب اوساگوانا را ندارد، برنامه‌ای هم برای جذب او ندارد.
این مهاجم نیجریه‌ای پیش از توافق سپاهان با کی‌روش استنلی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشین مد نظر باشگاه اصفهانی قرار داشت تا در صورتی که مهاجم برزیلی تصمیم به جدایی بگیرد با او قرارداد بندند ولی پس از توافق با کی‌روش استنلی سپاهان مهاجم دیگری جذب نخواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها