X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 تیر 1398, 15:53
کد خبر: 30442
خبرنگار: lark
نظرات: 13

کی‌روش برای سپاهان مهره ارزشمندی است

کیانی: برای قهرمانی رقبای زیاد داریم

کیانی: برای قهرمانی رقبای زیاد داریم کیانی: برای قهرمانی رقبای زیاد داریم
مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، این تیم برای دستیابی به قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر رقبای زیادی دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط سپاهان در اردوی ترکیه گفت: اردوی ما به تازگی شروع شده و قرار است اینجا دو یا سه بازی دوستانه انجام دهیم. ما از ابتدای تیر استارت زدیم و بازیکنان تمرینات سختی را در دو نوبت صبح و عصر پشت‌ سر گذاشتند. مطمئناً اردوی ترکیه هم هماهنگی تیمی و آمادگی بدنی بازیکنان را بالاتر خواهد برد و خودمان را آماده یک فصل سخت می‌کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است، خاطر نشان کرد: چند بازیکن خوب از تیم ما جدا شدند و چند بازیکن باکیفیت هم جذب کردیم. این طبیعی است که باید نسبت به فصل قبل خیلی قوی‌تر باشیم. ما فصل گذشته نایب قهرمان شدیم و حالا باید برای قهرمانی بجنگیم. قطعاً انگیزه بازیکنان و کادر فنی هم بسیار بالاست تا بتوانیم در فصل آینده قهرمان شویم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب آنها برای قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان کرد: از حالا زود است در این خصوص صحبت کنیم، ولی تیم‌هایی که فصل گذشته مدعی قهرمانی بودند در این فصل هم مدعی هستند. ما برای قهرمانی رقبای زیاد داریم و باید خیلی بیشتر از فصل گذشته تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد ماندن استنلی کی‌روش در این تیم تصریح کرد: کی‌روش برای سپاهان مهره ارزشمندی است و قبلاً هم گفته بودم برای این بازیکن هیچ جا بهتر از سپاهان نیست. ما امسال بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم تا دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها