X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1398, 08:44
کد خبر: 30544
خبرنگار: khani
نظرات: 9

مدير روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان خبر داد :

آمادگی کامل نقش جهان برای شروع لیگ برتر

آمادگی کامل نقش جهان برای شروع لیگ برتر آمادگی کامل نقش جهان برای شروع لیگ برتر
یکی از مهم‌ترین مشکلات هواداران سپاهان، ترافیک شدید بلوار فرزانگان منتهی به ورزشگاه نقش جهان، است که در بازی‌های خانگی سپاهان به شدت برای متقاضیان ورود به ورزشگاه مشکل آفرین است.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مدير روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مشکل ترافیک در مسیر‌های اصلی منتهای به ورزشگاه نقش جهان در زمان برگزاری بازی در این ورزشگاه یکی از مهم‌ترین معضلات هواداران است.

حميد باقري با تاکید بر اینکه ترافیک این مسیر مشکلات فراوانی برای هوادارن و سایر افرادی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند ایجاد می‌کند ادامه داد: بلوار فرزانگان که مسیر اصلی تردد به ورزشگاه نقش جهان است تحمل کشش بار ترافیک موجود در زمان برگزاری بازی را ندارد و ایجاد تقاطع غیر هم سطح برای کاهش بار ترافیکی این منطقه به شدت مورد نیاز است.

او تاکید کرد: رسیدگی به این مسئله از حیطه وظایف باشگاه خارج است و از شهرداری، استانداری و شورای اسلامی شهر درخواست می‌کنیم برای کاهش بار ترافیکی این مسیر، اقدام نمایند.


مدير روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با اشاره به اینکه طبقه دوم نقش جهان برای استفاده آماده است ادامه داد: ما بسیاری از نواقص باشگاه را برطرف کردیم و هم اکنون در حال تکمیل مرمت مسیر‌های کوتاه منتهی به ورزشگاه، تامین پارکینگ‌ها و تکمیل نصب چادر‌های ورزشگاه هستیم.

باقري در ادامه بیان کرد: دوربین‌های مدار بسته درون ورزشگاه نصب شده و امادگی کامل برای نصب VAR در ورزشگاه فراهم است.

وي تاکید کرد: برای شماره گذاری صندلی‌ها و فروش اینترنتی بلیط با یک شرکت وارد مذاکره شده ایم و همه کار‌ها در حال انجام است و برای شروع بازی‌های لیگ برتر آمادگی کامل داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها