X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1398, 09:33
کد خبر: 30551
خبرنگار: khani
نظرات: 6

از تعویق زمان شروع لیگ ضرر کردیم

نیازمند: سپاهان در فصل جدید بهتر از فصل قبل است

نیازمند: سپاهان در فصل جدید بهتر از فصل قبل است نیازمند: سپاهان در فصل جدید بهتر از فصل قبل است
گلر سپاهان در مورد شرایط خودش و تیمش در فرصت تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ايگاه خبري طوفان زرد پیام نیازمند در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات‌مان را خیلی سریع آغاز کردیم و اردوی خوبی هم در ترکیه داشتیم. خدا را شکر همه چیز خوب است و آماده یک فصل خوب می‌شویم.

وی در مورد عملکرد تیم در نقل و انتقالات گفت: نفراتی از جمع ما جدا شدند و چند بازیکن را هم خریدیم و فکر می‌کنم شرایط تیم از فصل قبل بهتر باشد چرا که استخوان‌بندی تیم حفظ شده و در چند پست هم تقویت شدیم. فکر می‌کنم یک یا دو بازیکن دیگر هم قرار است به جمع ما اضافه شوند تا با یک تیم کامل راهی رقابت‌ها شویم.

گلر سپاهان در مورد وضعیت تیم نسبت به فصل قبل عنوان کرد: وضعیت خوبی داریم و حفظ نفرات و کادرفنی باعث شده آمادگی و هماهنگی خوبی داشته باشیم. ما فصل قبل هم کادرفنی‌مان تغییر کرده بود و هم 60-70 درصد شاکله تیم تغییر کرده بود و برای هماهنگی نیاز به زمان داشتیم ولی الان هماهنگ‌تر شدیم و تیم بهتری هستیم.

نیازمند در مورد اینکه تغییر کادرفنی تراکتور، پرسپولیس و استقلال می‌تواند یک پوئن مثبت برایشان باشد یا نه، گفت: بله فکر می‌کنم اینکه کادرفنی ما از فصل قبل حفظ شده ولی چند تیم مربی‌شان را عوض کردند به سود ما باشد چرا که مربیان جدید نیاز به زمان دارند تا با تیم‌شان آشنایی پیدا کنند.

وی در مورد تعویق شروع لیگ برتر هم گفت: این موضوع به ضرر تیم ماست که به موقع و زود تمریناتش را شروع کرد و طولانی شدن مدت تمرینات باعث می‌شود تحلیل برویم. ضمن اینکه ما سال قبل یکی از آخرین تیم‌‌هایی بودیم که کارمان تمام شد و زودتر از سایرین هم دور جدید تمرینات را شروع کردیم. با توجه به برنامه‌ای که قبلاً اعلام شده بود برنامه‌ریزی کردیم و یکی مثل من که در تیم ملی هم بودم با استراحت خیلی کم فصل جدید را شروع کردم در صورتیکه اگر می‌دانستیم لیگ دیرتر شروع می‌شود استراحت بیشتری داشتم ولی حالا با این شرایط باید وارد یک فصل سخت شویم و در 3 جبهه سخت باید بجنگیم. چاره‌ای نیست و باید با بازی تدارکاتی در شرایط مطلوب بمانیم.

گلر سپاهان در مورد بازگشت تاوارز به سپاهان عنوان کرد: تاوارز جدا نشده بود و در پستی که منتشر کرده بود فقط قصد داشت خسته نباشید بگوید و تشکر کند ولی اینطور برداشت شد که خداحافظی کرده است. در طول مدتی که حضور نداشت هم من و سایرین با او صحبت کردیم و تصمیم گرفت در سپاهان ادامه دهد و از این بابت خیلی خوشحالم.

نیازمند در مورد اینکه بعد از رفتن سپاهان تا آستانه دو قهرمانی و از دست دادن آنها هواداران در فصل جدید قهرمانی می‌خواهند گفت: فصل قبل شرایط خاص خودش را داشت و ما خیلی عالی نتیجه گرفتیم و می‌توانستیم قهرمان هم شویم. در فصل جدید همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و هواداران را خوشحال کینم.

وی در مورد عملکرد شخصی خودش در فصل قبل و انتخابش به عنوان گلر برتر لیگ در سایت‌های آنالیز عنوان کرد: فصل خوبی را سپری کردم و خوشحالم توانستم انتظارات را براورده کنم. در کل خیلی به عملکرد شخصی اهمیت نمی‌دهم و مهم موفقیت تیم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها