X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1398, 12:33
کد خبر: 30557
خبرنگار: khani
نظرات: 56

تاریخ شروع مسابقات مهم‌تر از زمان قرعه‌کشی است

فتاحی : اگر فدراسیون هم فشار نمی‌آورد باید نقش جهان تجهیز می‌شد

فتاحی :  اگر فدراسیون هم فشار نمی‌آورد باید نقش جهان تجهیز می‌شد فتاحی :  اگر فدراسیون هم فشار نمی‌آورد باید نقش جهان تجهیز می‌شد
رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر فدراسیون فوتبال هم به ما برای استانداردسازی ورزشگاه نقش جهان فشار نمی‌آورد ما باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا این موارد را رعایت می‌کردیم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد رضا فتاحی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و خداراشکر با انرژی خوبی تمرینات را دنبال می‌کنیم. روز گذشته با نظر کادرفنی بازیکنان استراحت کردند و از امروز (دوشنبه) دوباره تمرینات را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد اینکه فردا (سه‌شنبه) قرار است قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر برگزار شود، گفت: قرعه‌کشی فردا در مشهد برگزار می‌شود، اما تاریخ شروع مسابقات مهم‌تر از زمان قرعه‌کشی است. این ۵۰ درصد موضوع و ۵۰ درصد دیگر اعلام تاریخ شروع بازی‌ها است. البته همین که قرعه‌کشی انجام می‌شود کمی امیدواری ما را بیشتر می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای آغاز بازی‌ها تصریح کرد: نقش جهان در حال آماده‌سازی است، اما حتی اگر فدراسیون فوتبال هم به ما برای استانداردسازی فشار نمی‌آورد ما باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا این موارد را رعایت می‌کردیم. الزاماتی که فدراسیون تعیین کرده تقریبا با الزامات AFC مطابقت دارد و ما دیر یا زود باید ورزشگاه را آماده می‌کردیم.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از عظیمیان، مسئولان فوتبال اصفهان، مدیران باشگاه، شرکت تجهیز و توسعه، تربیت بدنی اصفهان و ... که در آماده‌سازی نقش جهان از جان مایه گذاشتند تشکر کنم. به هر حال با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی مسئولان برای تجهیز نقش جهان کم نگذاشتند و این جای تقدیر دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها