X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مرداد 1398, 10:12
کد خبر: 30566
خبرنگار: khani
نظرات: 2

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد:

قراردادهای تکمیل نقش‌جهان بسته شده؛ احداث مسیر جداگانه برای مسئولان و خبرنگاران

قراردادهای تکمیل نقش‌جهان بسته شده؛ احداث مسیر جداگانه برای مسئولان و خبرنگاران قراردادهای تکمیل نقش‌جهان بسته شده؛ احداث مسیر جداگانه برای مسئولان و خبرنگاران
مدیر ورزشگاه نقش‌جهان گفت: قرار است یک راه برای اورژانس، مسئولان، خبرنگاران و نیروهای یگان ویژه در نقش‌جهان در نظر گرفته شود که در حال احداث است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد علی نکویی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برای برگزاری لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک سری الزامات را سازمان لیگ به ما ابلاغ کرده و به مرور زمان در حال رفع مشکلات و اقدام در راستای فراهم کردن این الزمات هستیم و قراردادها در ارتباط با این موضوع نیز بسته شده است.

وی افزود: بزرگ‌تر شدن میکسدزون یکی از این موارد بوده که این کار صورت گرفته است. از طرف دیگر دوربین‌های مداربسته ورزشگاه و شماره‌گذاری صندلی‌ها از دیگر الزامات برای برگزاری مسابقات بوده که قراردادهای این کار بسته شده است.

مدیر ورزشگاه نقش‌‌جهان درباره آخرین گزارش ارسال شده به سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نزدیک به یک ماه پیش نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه بازدید کرده و الزامات را به ما ابلاغ کردند.

وی تصریح کرد: برخی مسائل برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده است که فرصت بیشتری برای آن داریم و مشکلات رفع می‌شود.

نکویی بیان کرد: قراردادها بسته شده و سازمان لیگ تا مهرماه به ما فرصت داده‌ است. با توجه به زمان قرعه‌کشی لیگ احتمال دارد تا آن زمان یک بازی صورت گرفته باشد که در زمان مقرر شده مشکلات به طور قطع رفع می‌شود.

وی درباره مشکلات چمن ورزشگاه نقش‌جهان گفت: نزدیک به 9 ماه است که یک گروه کارشناسی در ارتباط با چمن کار می‌کنند تا مشکلات گذشته رفع شود و تا حدودی نیز این مشکلات رفع شده است. چند روز گذشته نیز برای تست کیفیت چمن بازی تدارکاتی برگزار شد. تا 700 الی هزار نقطه کندگی در چمن طبیعی است.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: سال‌های گذشته عمق قسمت‌های کنده شده بیش از این بود و عمق و سطح بیشتری داشت اما اکنون کمتر شده و در تلاش هستیم تا چمن به طور کامل بهبود یابد.

وی درباره فضاسازی اطراف ورزشگاه و مشکلات زیرساختی آن افزود: برای فضاسازی اطراف ورزشگاه صحبت‌هایی با شهرداری درباره فضای سبز اطراف داشتیم تا این کار را صورت دهند و مسئله دیگر جداسازی جایگاه تماشاگران بود.

نکویی خاطرنشان کرد: جاده‌های منتهی به ورزشگاه نیز که سال گذشته تنها یک جاده وجود داشت به 3 جاده افزایش یافته تا هواداران از هر سمتی که به ورزشگاه می‌آیند دسترسی راحتی به ورزشگاه داشته باشند.

وی تصریح کرد: آسفالت دور ورزشگاه انجام شده و از 2 تپه خاکی که وجود داشت یک تپه به صورت کامل برداشته شده و درباره دیگر تپه نیز صحبت‌هایی انجام شده تا برداشته شود زیرا این خاک‌ها از نظر بهداشتی مورد تأیید نیست.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان بیان کرد: قرار است یک راه نیز برای اورژانس، مسئولان، خبرنگاران و نیروهای یگان ویژه در نظر گرفته شود که در حال احداث است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها