X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1398, 11:03
کد خبر: 30574
خبرنگار: khani
نظرات: 17

فارسی را با لهجه اصفهانی یاد می‌گیرم / من هم مثل هواداران از لیگ نوزدهم انتظارم بالاست

ولسیانی: قلعه‌نویی و دوستانم در پذیرفتن پیشنهاد سپاهان نقش داشتند

ولسیانی: قلعه‌نویی و دوستانم در پذیرفتن پیشنهاد سپاهان نقش داشتند ولسیانی: قلعه‌نویی و دوستانم در پذیرفتن پیشنهاد سپاهان نقش داشتند
مدافع گرجستانی سپاهان در خصوص پذیرفتن پیشنهاد این تیم و چالش‌های فصل پیش رو صحبت کرد.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنانی که در فصل جاری به سپاهان پیوسته جرجیو ولسیانی، مدافع گرجستانی فصل گذشته نساجی است که حالا بعد از یک دوره حضور در ذوب آهن بار دیگر شرایط کار زیر نظر قلعه‌نویی و در شهر اصفهان برایش فراهم شده است. با او در مورد انتخاب سپاهان و چالش‌هایی که با این تیم در پیش دارد صحبت کردیم:

* اول در مورد پیوستنت به سپاهان بگو. این پیشنهاد چطور به دستت رسید و چرا آن را پذیرفتی؟
همه چیز به سادگی پیش رفت‌ من یک‌پیشنهاد‌ رسمی گرفتم از سپاهان و‌به‌نظرم‌ پیشنهاد‌ خوبی بود و بعد از بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیدم که بازی در این تیم برایم خوب است و موجب پیشرفتم می‌شود و برای همین پیشنهاد را قبول کردم.


* سومین سال حضورت در فوتبال ایران را تجربه می‌کنی. چه چیزی در ایران تو را در خودش نگه داشته است؟
من فکر می‌کنم که فوتبال ایران از سطح خوبی برخوردار است و به خوبی اینجا جا افتادم و در آن راحت هستم. شرایط خوبی در فوتبال ایران فراهم است و از ماندن در اینجا خوشحالم ضمن این که در اصفهان دوستان زیادی دارم و هنگام دریافت پیشنهاد زیاد در موردش فکر نکردم با کمال میل برای یک‌ سال امضا کردم.


* چه شناختی از سپاهان داری؟ می‌دانی از بزرگترین تیم‌های ایران است و انتظار ها از این تیم زیاد است؟

بله من در مورد سپاهان همه چیز را می‌دانم و همانطور که گفتم با شناخت و دقت این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم. البته‌که سپاهان یکی از بزرگترین‌ تیم‌های ایران است و به خوبی می‌دانم انتظارات از این تیم بالاست و من خودم هم از فصل پیش رو انتظارات زیادی دارم.


* اردویی که در ترکیه برگزار کردید چطور بود؟
اردوی خیلی خوبی داشتیم و در یکی از بهترین و مجهز‌ترین کمپ‌ها اردو زده بودیم و آب هوای خوبی هم داشت. 3 بازی تدارکاتی خیلی خوب در این کشور برگزار کردیم و باعث شد هماهنگی بیشتری بین اعضای تیم به وجود بیاید و برای همه ما راضی کننده بود.


* به تازگی در اصفهان ازدواج کردی. ضمن تبریک به خاطر ازدواجت فکر می‌کنی این تغییر چه تاثیری در فوتبالت دارد؟
ممنون برای تبریک، مهمترین چیز برای ورزشکاران خانواده‌هایشان‌ هستند و‌ من به شخصه به خاطر داشتن خانواده‌ای بزرگ‌ و‌ دوست‌داشتنی خیلی خوش‌ شانسم. متاسفانه باید بگویم برخلاف میلم در فصل جدید من تنها خواهم بود و در ایران بدون خانواده زندگی می‌کنم چرا که امسال منتظر تولد فرزندم هستم و به امید خدا فصل بعد اعضای خانواده‌ام را به ایران می‌آورم تا در کنار خودم باشند.


* سپاهان فصل قبل تا یک قدمی کسب دو جام پیش رفت ولی در هر دو ناکام ماند. امسال هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند. چقدر برای رسیدن به این اتفاق شانس دارید؟
یک فصل خیلی سخت و طولانی در پیش است و اتفاقات زیادی قرار است بیافتد. باید برویم جلو و ببینیم چطور می‌شود و فقط می‌توانیم هفته به هفته تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و اینکه در نهایت چه می‌شود به خیلی مسائل بستگی دارد و باید صبر کرد و دید. در کل من پیشگوی خوبی نیستم و نمی‌توانم در این مورد تصوری داشته باشم.

* حساسیت‌های بالا در بازی‌های سپاهان در فصل قبل باعث می‌شد تعدادی از بازیکنان در زمین عصبی شوند. تو بازیکن آرامی هستی و از این بابت می‌توانی به سپاهان کمک کنی. موافقی؟

به نظرم فوتبال یک بازی احساسی هست و در جریان یک دیدار هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و عصبانی شدن به خاطر اتفاقات داخل زمین برای هر بازیکنی ممکن است اتفاق بیافتد، در ایران معمولاً بازیکنان با داورها حرف‌ می‌زنند یا در زمین بحث می‌کنند، ما در‌تیم‌مان مربیانی داریم که‌روی این‌ موضوع کار‌ می‌کنند پس ما با هم سعی می‌کنیم که این موضوع را کنترل کنیم.



8- تلاشی برای یاد گرفتن زبان فارسی داری؟
بله در حال کار کردن روی این موضوع هستم و سعی می‌کنم فارسی را یاد بگیرم. البته به دلیل اینکه در اصفهان زیاد حضور داشتم فکر می‌کنم فارسی را با لهجه اصفهانی یاد بگیرم (خنده)


9- این فصل دوباره لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنی. سطح این مسابقات را چطور می‌بینی؟
من نمی‌توانم بگویم‌ که می‌شود این سطح از رقابت‌ها را با لیگ‌های اروپا‌یی یا لیگ قهرمانان اروپا مقایسه کرد اما لیگ‌ قهرمانان آسیا هم به اندازه خودش سطح بالایی دارد که در این‌ منطقه موقعیت فوق‌العاده‌ای‌ برای‌ بازیکنان ایجاد می‌کند که‌ خودشان را نشان دهند.


10- زمان شروع لیگ چند بار عقب افتاده است. چنین چیزی در کشورهای دیگر هم دیده بودی؟
من قبلاً در جای دیگر چنین موضوعی را ندیده بودم و برای اولین بار است. البته باید بگویم که مشکل خاصی نیست و اتفاقی است که افتاده و نباید دنبال بهانه جویی باشیم. ما برنامه‌های خودمان را داریم و باید در آن قرص و محکم باشیم و هیچ چیز و هیچ کس نباید مانع ما برای رسیدن به اهداف‌مان شود.


11- بار دیگر با دوست خوبت استنلی هم تیمی شدی. از این بابت چه احساسی داری؟

اگر چند دلیل برای آمدن به سپاهان داشتم یکی از آنها کار کردن زیر نظر قلعه‌نویی بود و اولویتم کار کردن زیر نظر ایشان بود و دیگر بازی کنار دوستان خوبم استنلی و کومان که رابطه خوبی با هم داریم. دوستان دیگری هم اینجا دارم که سابقه کار با هم را داریم مثل محمدرضا حسینی که در ذوب آهن هم‌بازی بودیم.

12- حرف پایانی با هواداران

فقط سپاهان، زنده‌باد سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها