X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1398, 10:15
کد خبر: 30593
خبرنگار: khani
نظرات: 29

پیش از بازی با پرسپولیس حساسیت ایجاد نکنید

تابش: آنقدر جریمه‌ شده‌ایم که بریده‌ایم!

تابش: آنقدر جریمه‌ شده‌ایم که بریده‌ایم! تابش: آنقدر جریمه‌ شده‌ایم که بریده‌ایم!
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:‌ ما آنقدر جریمه شده‌ایم و جریمه داده‌ایم که دیگر بریده‌ایم و‌ نمی‌دانیم چه بگوییم!

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم سپاهان اصفهان این روزها در سکوت و آرامش تمریناتش را پشت سر می‌گذارند تا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل و کافی از روز اول کار خودشان را شروع کنند. مدیریت این باشگاه نیز سعی می‌کند با حفظ آرامش در اطراف تیم، به آمادگی مردان قلعه‌نویی کمک کند. مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، به سوالات مختلفی که این روزها در اطراف این باشگاه وجود دارد پاسخ داد که مشروح آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

فارس: اوضاع و احوال باشگاه سپاهان در آستانه شروع فصل جدید چگونه است و در نقل و انتقالات چگونه خواهد بود؟


باشگاه و تیم شرایط خوبی دارند و‌ منتظریم ‌بازی‌ها شروع شوند. از نقل و انتقالات هم تا اینجا راضی بوده‌ایم. بر اساس درخواست کادرفنی کار کردیم و اگر نیاز به بازیکن دیگری داشته باشند می‌گیریم‌ ولی فعلا که تیم خوبی داریم و مورد خاصی به ما اعلام نشده است.

فارس: قصد دارید یک بازیکن دیگر جذب کنید و آیا با جذب این لیست سپاهان بسته می‌شود؟

بله، آنطور که به من گفته‌اند لیست سپاهان بسته می‌شود.

فارس: آیا سهمیه بازیکنان خارجی سپاهان برای فصل جدید پر می‌شود؟

خیر، فعلا بازیکن خارجی مورد نظر ما نیست.

فارس: تا شروع بازی‌ها خروجی خواهید داشت؟

خیر، فعلا موردی نداریم.

فارس: وضعیت داود رجبی و علی خسروی چگونه می‌شود؟

علی خسروی قرار است برود و به صورت قرضی یکسال بازی کند، با یکی دوتیم صحبت کرده‌ایم و زمانیکه صحبت‌ها قطعی شود آن را اعلام ‌می‌کنیم اما رجبی فعلا با ما هست. او بازیکن خوبی است و پیشنهاداتی هم از تیم‌های دیگر داشت ولی فعلا صحبت خاصی نشده است.

فارس: قرعه‌کشی لیگ‌برتر انجام شد، قرعه سپاهان را چطور می‌بینید؟

تیمی که می‌خواهد مقام‌ بیاورد نباید خیلی خودش را درگیر این مسائل کند و باید با قدرت وارد مسابقات شود. ما نمی‌دانیم لیگ کی شروع می‌شود اما به هرحال اگر بر فرض اواخر مرداد یا اوایل شهریور شروع شود، دوبازی ما به گرمای جنوب می‌خورد. در هفته اول با شاهین بوشهر و در هفته سوم هم با فولادخوزستان بازی داریم‌. با این‌حال یک‌تیم حرفه‌ای باید با این شرایط کنار بیاید و خودش را تطبیق بدهد. در مجموع قرعه بدی نیست.

فارس: تقابل این فصل سپاهان و پرسپولیس خیلی زود انجام می‌شود و ممکن است این بازی مثل فصل گذشته حاشیه‌هایی داشته باشد.

امیدواریم که نداشته باشد و همه از مسائلی که در گذشته پیش آمد، درس گرفته باشند. با این بازی هم باید مثل سایر بازی‌های دیگر لیگ‌ برخورد شود. این بازی هم سه امتیاز دارد و بیشتر نیست. امیدواریم قبل از هفته پنجم ‌حساسیت ایجاد نکنند. خودمان و هواداران هم نباید دامن بزنیم. به بازی‌ سپاهان و پرسپولیس ال‌کلاسیکو می‌گویند و تماشاگران آن‌نیز از بازی دربی تهران کمتر نیست. امیدواریم به عنوان یک ‌بازی خوب و زیبا به آن نگاه کنند و هواداران دو تیم از دیدن آن لذت ببرند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات گذشته نباشند. به امیدخدا وضعیت ورزشگاه‌ها هم بهتر می‌شود و تدابیر بهتری برای برگزاری این ‌بازی اندیشیده می‌شود. باید از تجربه تلخ گذشته درس گرفت و یک‌ مسابقه خوب را برگزار کرد.

فارس: در گوشه و کنار محافل فوتبالی گفته می‌شود، لیگ نوزدهم ۲۸ مرداد شروع می‌شود، شما در این مورد چیزی نشنیده‌اید؟

ما هم این تاریخ را شنیده‌ایم ولی به صورت قطعی و رسمی چیزی به صورت کتبی و حتی شفاهی به ما ابلاغ نشده است.

فارس: روز گذشته در مورد رای کمیته انضباطی برای بازی‌ سپاهان و پرسپولیس، حرف‌هایی مطرح شد.

ما به این رای معترض بودیم چون خیلی سنگین است. علاوه بر جریمه، کلی خسارات ماشین‌ها را نیز باید پرداخت کنیم. فقط حدود ۲۰۰میلیون تومان خسارت به ۸دستگاه آمبولانس وارد شده است. ما‌ نمی‌دانیم چه باید بگوییم، آیا تمام آمبولانس‌های اصفهان‌ توسط هواداران سپاهان آسیب دیده‌اند؟! خلاصه شاید بیشتر از ۵۰۰میلیون تومان جریمه‌های نقدی سپاهان شده است! هواداران‌ ما هم واقعا به این مسائل توجه کنند که این خسارات خیلی سنگین است. این ۵۰۰میلیون‌ را باید در ورزش، خرج جوانان و آکادمی کنیم.به هرحال امیدواریم این جرایم تعدیل و کمتر شوند.

فارس: علاوه بر اینکه مشخص شد محرومیت هواداران دو تیم تعلیقی است، یکی از جرایم سپاهان هم که در خبر اولیه (در تاریخ ۱۷تیر)۱۰۰میلیون تومان بود، به ۸۰میلیون تومان کاهش یافت. یعنی مشخص شد جریمه سپاهان در ابتدا بیشتر از رای کمیته انضباطی اعلام شده است.زمانیکه رای به شما ابلاغ شد، مقدار این جریمه چقدر بود؟


من الان حضور ذهن ندارم. در ذهنم ۱۰۰میلیون تومان است اما چون برای مدتی پیش بود باید آن را دوباره ببینم. به هرحال اگر قرار باشد جریمه را بدهیم بهتر است جریمه کمتر را بدهیم! ما آنقدر جریمه شده‌ایم و جریمه داده‌ایم که دیگر بریده‌ایم و‌ نمی‌دانیم چه بگوییم! هربازی ۴۰ میلیون ۵۰ میلیون تومان، در این‌بازی هم به تعدد جریمه شدیم و خسارات اورژانس و ماشین‌های خبرنگاران هم هست. واقعا سنگین ‌است و ان‌شاالله تعدیل شود اما به هرحال امیدوارم همه این‌ها درس شود و تجربه تلخی باشد که در آینده این شرایط پیش نیاید. این مسائل نه به نفع ورزش است نه به نفع فوتبال و نه به نفع باشگاه‌ها، به نفع هیچ کس نیست.

فارس: هرچه به مسابقات نزدیک می‌شویم، صحبت از مدعی بودن سپاهان بیشتر می‌شود، آیا سپاهان امسال مدعی اول لیگ است؟

سپاهان هرسال باید مدعی باشد. سپاهان پتانسیل و توان مدعی بودن را همیشه دارد. شاید عده‌ای بگویند سپاهان را نباید با تیم‌هایی مثل رئال مادرید مقایسه کرد اما در مثل مناقشه نیست. تیم‌هایی‌ مثل رئال و بارسلونا همیشه مدعی قهرمانی هستند اما هیچ وقت به طور قطعی نمی‌گویند ما قهرمان ‌می‌شویم. سپاهان هم در ایران ‌باشگاه بزرگی است، قدمت و سابقه دارد.بله، ما امسال هم مدعی هستیم و در هر سه جام هم مدعی هستیم. در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیم خوبی داریم اما عده‌ای نمی‌دانم با چه تفکری صحبت‌می‌کنند. ما براساس کار کارشناسی و نظرات کادرفنی تیم را بسته‌ایم. ترکیب جوان و باتجربه خوبی داریم و از تمرینات و آماده سازی تیم هم راضی هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها