X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مرداد 1398, 08:46
کد خبر: 30596
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سپاهان مدعی قهرمانی است

محبی: چالش قهرمانی و بهترین شدن را می‌خواهم

محبی: چالش قهرمانی و بهترین شدن را می‌خواهم محبی: چالش قهرمانی و بهترین شدن را می‌خواهم
مهاجم جدید سپاهان امیدوار است با این باشگاه به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، محمد محبی در حاشیه تمرین دیروز سپاهان گفت: سال قبل دوران خوبی با شاهین بوشهر در لیگ یک داشتم و به دنبال چالش جدید در لیگ برتر بودم که با انتخاب سپاهان می‌توانم چالش بازی در لیگ برتر، قهرمانی، بهترین بازیکن شدن و ... را تجربه کنم.

او ادامه داد: بعد از اینکه در لیگ یک خوب بودم، دوست داشتم به تیمی بروم که برای لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد؛ امسال هم به سپاهان آمدم تا به کمک هواداران و کادر فنی و تلاش و همدلی بازیکنان سال خوبی پشت سر بگذاریم و قهرمان شویم.

مهاجم جدید سپاهان درباره حضور در اردوی تیم ملی ابراز کرد: واقعا انتظار دعوت به تیم ملی را نداشتم ولی از آنجایی که آقای ویلموتس نگاه خاصی به تمام لیگ‌ها داشتند، از لیگ یک سه نفر را انتخاب کردم که من هم یکی از آنها بودم.

محبی اضافه کرد: خدا را شکر اردوی اخیر تیم ملی خیلی خوب بود و به نظرم در حضور ۴۵ دقیقه‌ای در مسابقه دوستانه عملکرد خوبی داشتم؛ اردوی تیم ملی به من انگیزه داد تا نمایش خوبی در سپاهان داشته باشم.



او یادآور شد: هواداران سپاهان صبر داشته باشند چون این تیم مدعی قهرمانی است؛ آنها از روی سکو تشویق کنند تا ان‌شاالله به سمت قهرمانی برویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها