X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1398, 14:34
کد خبر: 30636
خبرنگار: khani
نظرات: 22

محرومیت قلعه‌نویی قطعی است

فتاحی: مذاکرات با ابراهیمی و نورافکن ادامه دارد

فتاحی: مذاکرات با ابراهیمی و نورافکن ادامه دارد فتاحی: مذاکرات با ابراهیمی و نورافکن ادامه دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اسامی امید ابراهیمی و امید نورافکن در لیست نقل و انتقالاتی قلعه نویی قرار دارند.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد رضا فتاحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در هفته اول با تیم شاهین بوشهر بازی داریم، اما از محل برگزاری این بازی اطلاعی نداریم. بلیت برای بوشهر هم گیرمان نیامده است و مشکل هتل هم داریم. زمان بازی با شاهین بوشهر مشخص است، اما نام ورزشگاه به زودی اعلام می‌شود و هنوز به طور صددرصد محل بازی ما مشخص نیست.

فتاحی درباره امید نورافکن و امید ابراهیمی بیان کرد: این ۲ بازیکن در لیست خرید قلعه نویی قرار دارند و مدیران باشگاه در حال مذاکره با این بازیکنان هستند تا آن‌ها را به خدمت بگیریم. امید ابراهیمی بازیکن آزاد است و مشکلی برای جذبش نداریم، اما نورافکن با باشگاه شارلوا بلژیک قرارداد دارد و ما باید رضایت باشگاه بلژیکی را برای جذب این بازیکن جلب کنیم.

فتاحی درباره غیبت قلعه نویی، تکسیرا، جلال امیدیان و کی روش استنلی در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: در هفته اول ۴ محروم داریم که به طور حتم نبود قلعه نویی روی نیمکت در بازی با شاهین بوشهر تاثیرگذار است و سعید الهویی قرار است تیم را در این بازی هدایت کند. البته قلعه نویی در ورزشگاه حضور خواهد داشت و دستورات تاکنیکی را به اطلاع نیمکت نشین‌ها می‌رساند.

سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه اعتراضی به حکم کمیته استیناف کرده اند یا خیر، گفت: محرومیت ما قطعی است و فقط اجازه اعتراض به جریمه‌ها را داشتیم که اقدامات لازم را انجام دادیم.

تمرکز قلعه نویی باید روی مسائل فنی باشد
او درباره عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان اظهار کرد: مدیریت باشگاه همه سعی و تلاش خود را می‌کند تا نیاز‌های سرمربی تیم را برطرف کند. ما به دنبال این هستیم که شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که همه تمرکز قلعه نویی روی مسائل فنی باشد و ذهنش درگیر موضوعات دیگر نباشد.

قلعه نویی قول قهرمانی نداده است
سرپرست سپاهان درباره اینکه این تیم مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم است و قلعه نویی قول قهرمانی داده یا نه، بیان کرد: هیچ شخصی نمی‌تواند پیش بینی کند که قهرمان می‌شود، اما همه اعضای باشگاه تلاش خود را می‌کنند که بهترین نتایج را در لیگ نوزدهم بگیریم. اگر کسی بخواهد قول قهرمانی بدهد درست نیست و قلعه نویی هم این کار را نکرده است.

فتاحی درباره اینکه ورزشگاه نقش جهان آماده بازی‌های لیگ برتر فوتبال است، گفت: بله همه شروط‌ای اف سی در ورزشگاه نقش جهان اجرایی شده است و گیت‌های بلیت فروشی هم خریداری شد. تابش مدیرعامل باشگاه پیگیر‌های لازم را انجام می‌دهد که تا هفته دوم این ورزشگاه برای برگزاری بازی آماده شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: تابش شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که همه کار‌ها و وظایف خود را به نحو احسن انجام بدهند و اصول حرفه‌ای در باشگاه ما حاکم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها