X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1398, 12:51
کد خبر: 30641
خبرنگار: khani
نظرات: 8

بانوی هوادار سپاهانی:

قهرمانی جام حذفی در سال 85 باعث شد هوادار "دو آتیشه" شوم

قهرمانی جام حذفی در سال 85 باعث شد هوادار "دو آتیشه" شوم قهرمانی جام حذفی در سال 85 باعث شد هوادار "دو آتیشه" شوم
بانوی هوادار سپاهانی حساسیت کم مسابقات فوتبال بانوان را دلیل استقبال ضعیف هواداران از این رشته می داند.
پریسا 24 سال سن دارد، تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته شهرسازی ادامه داده و ساکن شهر اصفهان است؛ از سال 85 به جرگه هواداران سپاهان اضافه شده است. در ادامه گفت‌وگوی این بانوی هوادار را با خبرنگار طوفان زرد می خوانید:

چه چیزی باعث شد به یکی از طرفداران سپاهان تبدیل شوید؟
تعصب بر روی شهر اصفهان شاید اصلی ترین دلیل انتخاب تیم سپاهان بود. تا جایی که در خاطر دارم سپاهان در سال 85 قهرمان جام حذفی شد و بابت همین موضوع من طرفدار "دو آتیشه" سپاهان شدم.

تاکنون به ورزشگاه برای تماشای بازی های تیم محبوبت به ورزشگاه رفته ای؟
همیشه دوست داشته ام بازی های سپاهان را از نزدیک ببینم اما موفق نشده ام.

باشگاه سپاهان در رشته فوتبال بانوان فعالیت خوبی داشته است، آیا برای تماشای بازی های فوتبال بانوان نیز موفق به حضور در ورزشگاه نشده اید؟
برای تماشای بازی فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه حاضر شدم و در کنار دیگر خانواده ها بدون هیچ مشکلی بازی را از نزدیک دیدم.

با وجود اصرار بانوان برای حضور در ورشگاه های فوتبال، حضور بانوان هوادار در ورزشگاهایی که فوتبال بانوان در آن پیگیری می شود خیلی کمرنگ است، بنظر شما این موضوع چه علتی می تواند داشته باشد؟
استقبال کمتر از فوتبال بانوان دلیلی جز حساسیت کمتر دیدارهای بانوان ندارد اما خوشبختانه این رویه در حال دگرگونیست و امیدوارم استقبال هواداران از فوتبال بانوان نیز افزایش یابد.

آیا برای حضور بانوان در ورزشگاه های محل تمرین باشگاه سپاهان نیز مشکلی وجود دارد؟ تا بحال تمرینات را از نزدیک دیده اید؟
خوشبختانه به واسطه هماهنگی که با مدیران کانون هواداران داشتیم فصل گذشته چندین مرتبه تمرینات را از نزدیک دیدم.

آیا "دخترِ هوادار" بودن دردسر نیز دارد؟
بواسطه علاقم از جانب دوستان و آشنایانم خیلی طعنه و کنایه شنیدم و خیلی وقتها شنیده ام هواداری فوتبال مختص پسران است ولی من اصلا به اینگونه موضوعات توجهی ندارم.

بنظر شما ورود بانوان به ورزشگاه ها با گریم های مردانه به چه علت اتفاق می افتد؟
ورود برخی بانوان به ورزشگاه ها نشان جسور بودن و شجاعت این دختران است و مطمئناً پشت این ریسک بزرگ علاقه ای بزرگتر نهفته شده است.

(جسارت نباشد) تصور عامه مردم این است که دختر ها با دیدن چشم و آبروی بازیکنان هوادارشان می شوند. آیا این موضوع درست است؟
من این موضوع را به شدت تکذیب می کنم. خیلی از اینگونه صحبتها حتی به خود من هم زده شده است ولی بنظر من در وهله اول غیرت بازیکنان و در مرحله دوم نمایش بازی های خوب باعث ایجاد حس هواداری می شود.

آیا ورود بانوان به ورزشگاه ها تاثیری در تلطیف حواشی روی سکوها خواهد داشت؟
با ورود بانوان به ورزشگاه ها خیلی از مسائل حاشیه ای مثل فحاشی و پرتاب اشیا برطرف خواهد شد و کسی اجازه اینکه به خانواده آسیبی وارد شود را نخواهد داد. در ورزشگاه ها باید بستری مثل سینما ایجاد شود تا خانواده ها در کنار هم و با آرامش بتوانند از نزدیک فوتبال تماشا کنند.

بازیکن مورد علاقتان چه کسی است؟
بازیکن مورد علاقه ام پیام نیازمند است؛ وی همیشه نشان داده سنگربانی موفق برای تیم محبوبم بوده است.

چندی پیش صحبت یکی از بازیگران خانم در فضای مجازی منتشر شد که گفته بود: "ورود بانوان به ورزشگاه ها باعث منقلب شدنشان می شود" بنظر شما این صحبت درست است؟
صحبتی که آن خانم بازیگر انجام داد و گفت که بانوان با ورود به ورزشگاه ها منقلب می شوند اصلا صحبت درستی نیست و باید بگویم این خانم بازیگر بارها در استادیوم های خارج از کشور دیده شده و اینگونه صحبتها بنظرم بی احترامی به بانوان ایران خواهد بود.

مصاحبه از بهنام عبدلی
قهرمانی جام حذفی در سال 85 باعث شد هوادار "دو آتیشه" شوم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها