X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1398, 15:17
کد خبر: 30656
خبرنگار: khani
نظرات: 23

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

ارائه کارت ملی برای ورود به ورزشگاه‌ها الزامی است

ارائه کارت ملی برای ورود به ورزشگاه‌ها الزامی است ارائه کارت ملی برای ورود به ورزشگاه‌ها الزامی است
حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت که ارائه کارت ملی برای تماشاگران به منظور ورود به ورزشگاه‌های لیگ برتر، الزامی است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی اظهار داشت: نشست امروز (چهارشنبه) شاید دهمین جلسه‌ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که این نشست‌ها از اواسط سال قبل شروع شد. هدف تمام جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه‌ها شوند، با لذت و بدون دغدغه مسابقات را تماشا و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: امروز در واقع مروری بر جلسات قبلی بود تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا، کافی بوده است یا نه؟ مسئولیت ورزشگاه آزادی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما 48 گیت ورودی در درب شرقی و 30 گیت هم در درب غربی ورزشگاه آزادی طراحی و اجرا کردیم که نیازهای تماشاگران را برآورده می‌کند.

«طراحی بلیت الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می‌شود.»، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن بیان این جمله گفت: علاوه بر سهولت در خرید برای تماشاگران، مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می‌رود. صندلی‌ها شماره‌گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می‌آیند و سر جای خود می‌نشینند.

کریمی تأکید کرد: بلیت‌فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می‌کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند. هیچ‌کس با کارت ملی شخص دیگری نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود. بلیت کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی برای تماشاگران حکم بلیت را هم دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها