X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1398, 21:37
کد خبر: 30671
خبرنگار: lark
نظرات: 2

باید شاهین را در بوشهر شکست بدهیم

میرزایی: امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم

میرزایی: امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم میرزایی: امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم
رضا میرزایی وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فصل موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذاریم و حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط سپاهان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: با تلاش‌های مدیریت و کادرفنی وضعیت خوبی داریم و آماده شروع لیگ هستیم. البته تاخیر در شروع مسابقات به ضرر تیم ما تمام شد چون مجبور شدیم دوباره بدنسازی کنیم و امیدوارم این موضوع برای ما مشکل‌ساز نشود. تمام هدفمان این است که در هر سه جام نتایج خوبی بگیرم و امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در سپاهان و بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند، عنوان کرد: بازیکنان جدیدی که آمدند نیازی به تعریف من ندارند و اگر آنها بازیکن آزاد باشند، قطعا اکثر تیم‌ها دنبالشان می‌روند. آقای قلعه‌نویی و همکارانشان تمامی بازیکنان را با تفکرات قبلی جذب کردند و عملکردشان را در لیگ سال قبل زیر نظر داشتند.

میرزایی با اشاره به وضعیت فعلی خودش و اینکه قرار است در کدام پست برای تیمش بازی کند، تصریح کرد: من در یکی از بازی‌های دوستانه به عنوان دفاع راست بازی کردم ولی در بازی‌‌های دیگر به عنوان وینگر چپ و راست به میدان رفتم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و هر کجا که قلعه‌نویی بخواهد بازی می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی در بوشهر در پیش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در هفته اول باید با شاهین روبرو شویم، همیشه برد در اولین بازی بسیار مهم است و ما باید سه امتیاز را بگیریم. شرایط آب و هوایی کار ما را سخت می‌کند ولی اگر قهرمان می‌خواهیم نباید بهانه بیاوریم و فقط باید دنبال برد باشیم.

وی در پایان در خصوص تعویق این مسابقه گفت: به هر حال باید با این وضعیت کنار بیاییم چون ظاهرا ورزشگاه محل بازی آماده نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها