X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1398, 11:08
کد خبر: 30831
خبرنگار: khani
نظرات: 12

هوادار صبور نیست

یزدخواستی: سپاهان برای قهرمانی مقابل فولاد بازی نکرد

یزدخواستی: سپاهان برای قهرمانی مقابل فولاد بازی نکرد یزدخواستی: سپاهان برای قهرمانی مقابل فولاد بازی نکرد
یک کارشناس فوتبال گفت: اگر تیم سپاهان به بازی ها نگاه قهرمانی داشته باشد می‌تواند در بازی ها پیروز میدان شود. بازیکنی که برای سپاهان توپ می‌زند باید با تمام وجود خود برای سپاهان بازی کند.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد محمود یزدخواستی در گفت‌وگو با ایمنا در رابطه با تساوی تیم سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: تیم سپاهان در حد قهرمانی بازی نکرد، یک تیم قهرمان باید ویژگی های برد را از شروع مسابقه تا پایان آن به طور یک نواخت و جدی نشان دهد.

وی ادامه داد: شکل بازی سپاهان در این مسابقه دچار فراز و نشیب های زیادی بود، تیم سپاهان باید در این بازی ها قوی ظاهر شود، زیرا انتظارات از تیمی که برای قهرمانی بسته شده زیاد است.

این کارشناس فوتبال، اضافه کرد: اکنون زمانی برای آنالیز کردن تیم مقابل در زمین نیست و همه کارشناسی ها قبل از بازی توسط افراد متخصص انجام می‌شود که به هر بازیکن تکلیفی داده شود و بازیکنان باید آن ها را در زمین پیاده کنند. زمان اولیه این بازی تیم سپاهان به گونه ای بازی می‌کرد که تیم مقابل(فولاد) را بررسی می‌کند.

یزد خواستی افزود: انتظارات از قلعه نویی زیاد است، با وجود اینکه تیم سپاهان در دو بازی اول خود پیروز شده، اما باز هم انتظارات از این تیم زیاد است.

وی در رابطه با نیمه اول این بازی، گفت: تیم سپاهان موقعیت چندانی نداشت و بازیکنان سعی داشتند حفظ توپ بی موردی را انجام دهند. مالکیت توپ برای ایجاد فرصت بر روی دروازه تیم مقابل است، اما تیم سپاهان بی دلیل حفظ توپ می‌کرد که همین کار باعث شد وقت بازی تلف شود.

این کارشناس فوتبال درمورد بازی تیم سپاهان در نیمه دوم، ادامه داد: سرعت بازی تیم سپاهان در این نیمه افزایش پیدا کرد و این سرعت باعث اشتباهات فردی و پاس های اشتباه تیم سپاهان شد.

یزد خواستی افزود: اگر تیم سپاهان به بازی ها نگاه قهرمانی داشته باشد می‌تواند در بازی ها پیروز میدان شود. بازیکنی که برای سپاهان توپ می‌زند باید با تمام وجود خود برای سپاهان بازی کند. در بازی با تیم فولاد بازیکنان می‌توانستد تلاش بیشتری داشته باشند.

وی درمورد تیم فولاد خوزستان، گفت: بازی تیم فولاد خوزستان به گونه ای نبود که سپاهان را متوقف کند و تیم سپاهان می‌توانست به راحتی این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. تیم سپاهان باید تفکرات ذهنی بازیکنان خود را به سمت قهرمانی ببرد تا این تیم در رقابت های آینده نتایج خوبی کسب کند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: این نتایج ضعیف تیم را در آینده دچار مشکل می‌کند، سپاهان باید برای اهداف خود بازیکنان مناسبی داشته باشد.

یزد خواستی با بیان اینکه هافبک ها باید در کار های هجومی شرکت کنند اضافه کرد: ولادمیر کومان نتوانست وظیفه اصلی خود را انجام دهد، سپاهان نیازمند بازیکنی مانند محرم نویدکیا است تا بتواند بازی را از دفاع به حمله ببرد. زمانی که احسان حاج صفی در سپاهان بازی می‌کرد این کار را به خوبی انجام می‌داد و گل های زیادی را به ثمر رساند. در تیمی که هافبک بازی ساز و گل زنی وجود نداشته باشد کار برای خط حمله نیز سخت می شود.

وی با اشاره به اینکه کیروش استنلی وارد بازی شد حملات تیم سپاهان افزایش یافت، ادامه داد: در این بازی شاهد یک برنامه تاکتیکی نبودیم زیرا بازیکنان نتوانستند کیروش استنلی را خوب تغذیه کنند، دفاع کناری سپاهان تا منطقه ارسال نفوذ نمی‌کردند و ارسال توپ ها خیلی سریع انجام می‌شد.

این کارشناس فوتبال در رابطه بازی کیروش استنلی، گفت: این بازیکن آمادگی فیزیکی مناسبی نداشت و همین امر باعث شد موفق به گلزنی نشود.

یزد خواستی، تصریح کرد: تیم سپاهان افتخار شهر اصفهان است و باید قهرمانانه بازی کند تا نتیجه مطلوب را به دست آورد. بازیکنانی که در تیم سپاهان بازی می کنند باید انتظارات هواداران را برآورده کنند، زیرا هوادار عامل انسانی صبوری نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها