X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 شهریور 1398, 17:29
کد خبر: 30853
خبرنگار: khani
نظرات: 15

باید با استفاده از ضدتاکتیک‌ها به سپاهان ضربه بزنیم

تارتار: بازی مقابل سپاهان دشوار است

تارتار: بازی مقابل سپاهان دشوار است تارتار: بازی مقابل سپاهان دشوار است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سپاهان خیلی پرتعداد حمله می‌کند و باید از این نوع بازی حریف استفاده کنیم و با استفاده از ضدتاکتیک‌ها به سپاهان ضربه بزنیم. این تیم در ارسال از جناحین و شروع مجدد نقطه قوت دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت:در سال 72 در شهر اصفهان برای تیم سپاهان بازی کردم و باید خسته نباشید به مسئولین استان برای پیشرفت شهر گفت. از قدم زدن و گذراندن وقت در اصفهان لذت زیادی می برم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به مصدومیت عباس عسگری اظهار کرد: متاسفانه امروز با خبر شدیم ربات صلیبی این بازیکن پاره شده و امروز تیم ما تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت. همه ناراحت هستیم و از همه بازیکنان می‌خواهم در زمین بازی مراقب همدیگر باشند. یک فوتبالیست تمام درآمدش از فوتبال است و نتیجه در برابر سلامتی یک ورزشکار اهمیتی ندارد؛ جای عباس عسگری در تیم ما خالی است.

وی ادامه داد: بازی در برابر سپاهانی که از مدعیان اصلی است و مربی بزرگی دارد بسیار سخت است. از زمانی که قلعه نویی به این تیم بازگشت، سپاهان دوباره تبدیل به یک مدعی شد. قلعه نویی نیازی به تعریف من ندارد و کارنامه او مشخص است، در کنار موبی قوی سپاهان بازیکنان توانمند و ساختار قوی و شرایط خوبی نیز دارند.

تارتار افزود: در سه هفته گذشته نشان دادیم تیم خوبی هستیم. تیم ما یک دست و هم دل است و ضمن احترام به تیم سپاهان برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: هدف گذاری باشگاه این است که تیم دیگر دغدغه سقوط نداشته باشد، اما با بازیکنان صحبت کردیم و باید تمام تلاش را برای هدف‌های بالاتر انجام دهیم. تاکنون دریافتی نداشتیم و امیدواریم که در هفته آینده برای باشگاه اتفاق خوبی بیافتد و باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

وی تاکید کرد: سه مساوی در بازی‌های قبل کسب کردیم، از روند تیمی راضی هستیم اما از روند امتیاز دهی راضی نیستیم و این قضیه به روند تیمی کمک خواهد کرد.

تارتار درباره مهم‌ترین خصیصه سپاهان امسال گفت: سپاهان خیلی پرتعداد حمله می‌کند و باید از این نوع بازی حریف استفاده کنیم و با استفاده از ضدتاکتیک‌ها به سپاهان ضربه بزنیم. این تیم در ارسال از جناحین و شروع مجدد نقطه قوت دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها