X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1398, 19:23
کد خبر: 30877
خبرنگار: khani
نظرات: 10

5+1 طلایی پوش آذرخشی شدند

ستاره های سپاهان به کردستان رفتند

ستاره های سپاهان به کردستان رفتند ستاره های سپاهان به کردستان رفتند
در حالی که در روزهای اخیر حرف و حدیث هایی مبنی بر پیوستن کاپیتان ناراضی سپاهانی ها و سرمربی این تیم به تیم آذرخش کردستان شنیده می شد روز گذشته در نهایت این اتفاق افتاد و امروز نیز رسما اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، حدود یک هفته ای می شود که سر و صدای زیادی درباره تغییرات باشگاه سپاهان به گوش می رسید و در نهایت روز گذشته تکلیف بازیکنانی که با مسئولان تیم بانوان سپاهان به اختلاف خورده بودند روشن شد.


الهام فرهمند، کاپیتان سپاهانی ها که مهمترین بازیکن به اختلاف خورده محسوب می شد با وجود پیشنهاداتی که از تیم های مختلف دریافت کرده بود در نهایت رضایت داد تا فصل پیش رو را با پیراهن آذرخش کردستان در لیگ برتر حضور داشته باشد.


فروغ موری دیگر بازیکنی بود که پس از دو ماه تمرین کردن با سپاهانی ها به دلیل اختلافات به وجود آمده ترجیح داد تا راهی کردستان شود. علاوه بر این دو ستاره باید گفت شقایق روزبهان، فاطمه شبان و شیوا فاضلی سه بازیکن دیگر سپاهانی ها بودند که امروز قراردادشان با آذرخشی ها رسانه ای شد.


نکته جالب درباره این انتقالات اینکه سمیه شهبازی، سرمربی سابق تیم سپاهان هم پس از توافق با مسئولان تیم آذرخش کردستان به عضویت این تیم درآمد تا بازی های لیگ پیش رو را روی نیمکت این تیم بنشیند.


بازیکنان نام برده که خود را آماده حضور در سپاهان کرده بودند تا با این تیم بتوانند در رده تیم های مدعی قرار بگیرند اما حرف و حدیث هایی که در بدنه باشگاه به وجود آمد باعث ایجاد تفرقه شد و به همین ترتیب تعدادی از بازیکنان این تیم از سپاهان جدا شدند.
ستاره های سپاهان به کردستان رفتند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها