X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1398, 15:18
کد خبر: 30884
خبرنگار: khani
نظرات: 2

نشست صمیمانه نیازمند، کیانی و کی‌روش با تابش؛

برترین‌های سپاهان جوایزشان را گرفتند

برترین‌های سپاهان جوایزشان را گرفتند برترین‌های سپاهان جوایزشان را گرفتند
سه بازیکن سپاهان که در جمع برترین‌های لیگ هجدهم حضور داشتند جوایز خود را از مدیریت باشگاه دریافت کردند.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، برترین های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ هجدهم، میهمان مهندس تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان و همچنین مهندس نیکفر، رئیس هیأت مدیره این باشگاه بودند.

بر اساس این گزارش، همزمانی دیدار تیمهای فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول از رقابتهای لیگ نوزدهم با برنامه برترین‌های لیگ برتر فصل گذشته باعث شد که مهدی کیانی، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند نتوانند در آن مراسم حضور پیدا کنند.

و اما امروز این سه بازیکن طلایی پوش سپاهان به دعوت مدیران این باشگاه در دفتر مهندس تابش حاضر شدند و یادمانهای سازمان لیگ و هدایایی در نظر گرفتخه شده از سوی باشگاه سپاهان را دریافت کردند.

در این دیدار، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه سپاهان، ضمن تبریک به این سه طلایی پوش به جهت انتخاب بعنوان برترین های لیگ هجدهم، بر حفظ انسجام تیمی و پرهیز از هرگونه حاشیه ای تأکید کردند و از آنان و دیگر بازیکنان خواستند برای کسب موفقیت در سه جام پیش رو تلاش کنند.

در ادامه مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت مدیران باشگاه، در رابطه با شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل با حمایتهای همه جانبه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هیأت مدیره، مدیر عامل و دست اندرکاران باشگاه سپاهان، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند که امید است با تدابیر سرمربی و کادر فنی و همت و غیرت بازیکنان و همچون گذشته حمایت هواداران طلایی دل، در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.

گفتنی است در مراسم برترین های لیگ هجدهم، مهدی کیانی کاپیتان سپاهان به عنوان برترین هافبک، کی‌روش استنلی به عنوان آقای گل و پیام نیازمند به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب شده بودند.
برترین‌های سپاهان جوایزشان را گرفتند





نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها