X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1398, 19:20
کد خبر: 30933
خبرنگار: khani
نظرات: 2

عکس

زردپوشان که ناگهان حاکم سکوها شدند

زردپوشان که ناگهان حاکم سکوها شدند زردپوشان که ناگهان حاکم سکوها شدند
بازی پرسپولیس و سپاهان وارد 10 دقیقه پایانی شده بود که تماشاگران محدود سپاهان دو بار از خود بیخود شدند. هوادارانی که بعد از گل دوم چیزی نمانده از روی سکوها خود را به داخل زمین پرت کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اتفاقات تلخ دیدار رفت سال گذشته بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا زردپوشان با کمترین هواداران در تهران و ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند. سپاهانی ها در نیمه اول و در برابر حملات فراوانی حریف خود حس و حال فراوانی برای تشویق تیم خود نداشتند و به همین دلیل با کمترین واکنش تیم خود را پیگیری می کردند.



اما در نیمه دوم آرام آرام شرایط برای آنها به پیش رفت و زمانی که وارد 10 دقیقه پایانی شدیم دیگر رسما آنها حاکم ورزشگاه آزادی شده بودند. سپاهانی ها دو بار توانستند با دو شوت دیدنی دروازه پرسپولیسی ها را باز کنند و در این میان سکوهای آزادی نیز مکانی شد برای تشویق های پیاپی و پر از تحرک سپاهانی های محدودی که در ورزشگاه بودند. آنها خصوصا در گل دوم آنقدر از خود بیخود شده بودند که چیزی نمانده بود تا در مراسم شادی گل، از روی نرده ها به داخل زمین چمن ورزشگاه وارد شوند.
زردپوشان که ناگهان حاکم سکوها شدند

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها