X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مهر 1398, 09:30
کد خبر: 30940
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان:

باید تیم را از نو بسازیم

باید تیم را از نو بسازیم باید تیم را از نو بسازیم
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: در فصل جدید لیگ برتر شاکله اصلی سپاهان تغییر کرده است. باید بازیکنان بسیاری جذب کنیم و تیم را از نو بسازیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد «بیان محمودی» در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان سرمربی ذوب آهن اصفهان بود و به تازگی هدایت تیم فوتبال زنان سپاهان را برعهده گرفته است. وی در فصل گذشته با ذوب آهن در جایگاه پنجم جدول ایستاد. سپاهان نیز در رده سوم لیگ قرار گرفت اما شرایط این تیم متفاوت شده است.

سرمربی جدید تیم فوتبال زنان سپاهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تا هفته شانزدهم فصل گذشته تیم ذوب آهن اصفهان تنها ۲ باخت را تجربه کرد اما بعد از درگیری که با شهرداری سیرجان پیش آمد، چند تن از بازیکنانم مصدوم و از حضور در سه بازی مهم هم محروم شدند. این عوامل سبب شد تا تیم مقداری به حاشیه برود و در نتیجه در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتیم.

وی افزود: اما در این فصل به عنوان سرمربی تیم سپاهان تمام تلاشم را می‌کنم تا در صدر جدول قرار بگیریم. گرچه هشت بازیکن از این تیم جدا شدند و کار ما در این فصل سخت می‌شود. در حال حاضر بدنبال جذب چند بازیکن هستیم تا بتوانیم تیم قوی داشته باشیم تاکنون چهار ملی‌پوش را جذب کردیم اما شاکله اصلی سپاهان تغییر کرده است.

محمودی درخصوص دستمزدها و قراردادهای بازیکنان یادآور شد: هنوز با باشگاه‌ در زمینه دستمزدهای بازیکنان حرف نزدم. به این قضیه ورود پیدا نمی‌کنم و خود باشگاه با بازیکنان قرارداد می‌بندد.

وی درباره نقاط ضعف و قوت لیگ فصل گذشته اظهار داشت: یکی از این نقاط ضعف طولانی شدن لیگ بود. فصلی که باید ۶ ماهه تمام شود، یکسال طول کشید و همین باعث شد تا خیلی از بازیکنان آسیب ببینند و بیشتر بازیکنان در تمام تیم‌ها پارگی رباط داشتند. لیگ فصل گذشته از نظر کیفیت بازی بهتر بود زیرا تیم‌های بشتری مدعی قهرمانی بودند.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان ادامه داد: هر چند در داوری‌ها ضعف وجود دارد اما نسبت به قبل بهتر شده‌اند و با توجه به اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی به سرعت به انتشار اخبار می‌پردازند، داوران تلاش می‌کنند تا هر روز بهتر شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که توقع شما از سازمان لیگ چیست؟ گفت: انتظار دارم که لیگ این فصل منظم هر هفته برگزار شود زیرا ما برای یک لیگ ۶ ماهه، بدنسازی و آمادگی می‌کنیم اما وقتی لیگ یکسال طول می‌کشد به مشکل برمی‌خوریم و تمام برنامه‌های ما بهم می‌ریزد. منظم بودن این فصل مهم‌ترین خواسته من از سازمان لیگ است.

محمودی درخصوص زمان بازی‌های این فصل عنوان کرد: زمان بازی‌ها آن هم ۱۰ صبح بد نیست اما اگر عصرها برگزار می‌شد، بهتر بود. در همه دنیا مسابقات لیگ عصرها برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌ها در این فصل بهتر شده‌اند و شهرداری بهم هم تیم خوبی است و ملی‌پوشان زیادی را در اختیار دارد اما نمی‌توان قهرمان لیگ این فصل را پیش‌بینی کرد. همچنین قوانین داوری در فوتبال زنان تغییر کرده و باید در این فصل اجرا شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها