X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1398, 12:26
کد خبر: 30951
خبرنگار: khani
نظرات: 2

از داوری بازی شکایت نمی‌کنیم

تابش: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند فحاشی تماشاگران خود را کتمان کنند

تابش: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند فحاشی تماشاگران خود را کتمان کنند تابش: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند فحاشی تماشاگران خود را کتمان کنند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: همه دیدند که تماشاگران پرسپولیس در دیدار هفته پنجم لیگ برتر فحاشی کردند و ما از آن‌ها شاکی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ف باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت از هواداران پرسپولیس به علت فحاشی به امیرقلعه نویی اظهار کرد: تماشاگران پرسپولیس ۹۰ دقیقه به سرمربی تیم ما فحش‌های رکیک دادند و به طور حتم امروز از آن‌ها شکایت می‌کنیم. هواداران پرسپولیس در حضور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فحاشی کردند و نمی‌توانند این موضوع را کتمان کنند.

تابش درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار عذرخواهی سپاهانی‌ها شدند، گفت: آن‌ها دست پیش را گرفتند. همه دیدند که تماشاگران پرسپولیس به ما فحاشی کردند و ما از آن‌ها شاکی هستیم حالا می‌خواهند ما معذرت خواهی کنیم.



از داوری بازی با پرسپولیس شکایت نمی‌کنیم

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه این باشگاه از داوری هم شکایت می‌کند یا خیر، گفت: ما هیچ اعتراضی به عملکرد داور بازی نداریم و شکایت هم نمی‌کنیم. باشگاه سپاهان سایت رسمی دارد و خبر‌هایی معتبر در سایت منتشر می‌شود و خبر‌های دیگر را تایید نمی‌کنیم.

ما با باشگاه پرسپولیس مشکلی نداریم

او درباره اینکه آیا درست است پرسپولیس و سپاهان با هم درگیر شوند، بیان کرد: ما ۲ باشگاه با هم درگیر نشدیم و بازیکنان ۲ تیم در زمین مسابقه با هم مشکلی نداشتند و فقط به فحاشی هواداران پرسپولیس اعتراض داریم.

تابش درباره اینکه چرا راهکاری برای جلوگیری از فحاشی هواداران در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: به هر حال فرهنگ سازی صورت نگرفته است که این گونه فحاشی‌ها در استادیوم‌ها انجام می‌شود. تدابیری باید اندیشیده شود تا شاهد این گونه رفتار‌ها در ورزشگاه‌ها نباشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها