X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1398, 14:45
کد خبر: 30956
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نیازمند با 625 دقیقه به دنبال رشید

نیازمند با 625 دقیقه به دنبال رشید نیازمند با 625 دقیقه به دنبال رشید
پیام نیازمند حالا 6 مسابقه است که توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پیام نیازمند فصل گذشته درخشش فوق العاده ای در خط دروازه تیم فوتبال سپاهان داشت و توانست 15 کلین شیت به نام خود ثبت کند. البته در لیگ هجدهم خط دفاعی سپاهان برخلاف خط هجومی اش، آمار خوبی ثبت نکرد و با دریافت 20 گل، تنها تراکتور که در جمع مدعیان قهرمانی، از این تیم نمایش بهتری داشت.

در فصل جدید این نقصِ سپاهان، با خریدهایی که امیرقلعه نویی انجام داده و تغییراتی که در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده، از بین رفته و آنها طی 5 مسابقه هیچ گلی دریافت نکرده اند.

این یعنی پیام نیازمند 450 دقیقه است که در لیگ نوزدهم گل نخورده و اگر آمار فصل گذشته را هم در نظر بگیریم، او با در نظر گرفتن دو دیدار آخر طلایی پوشان برابر شهرخودرو و استقلال خوزستان او 625 دقیقه است که گلی دریافت نکرده؛ در واقع آخرین گلی که نیازمند از دروازه اش بیرون کشید، در دقیقه 5 دیدار برابر شهر خودرو (پدیده) در هفته 29 ام رقابت ها بود که توسط امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی ثبت شد.

البته رشید مظاهری همین حالا با 780 دقیقه جلوتر از نیازمند است و تلاش می کند به رکورد حسین حسینی گلر استقلال برسد که 870 دقیقه توانسته در لیگ هفدهم دروازه اش را بسته نگه دارد.


بی شک یکی از جذابیت های لیگ نوزدهم همین رقابت ایجاد شده میان پیام نیازمند و رشید مظاهری است که به نقاط حساسی وارد شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها