X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1398, 15:18
کد خبر: 30957
خبرنگار: khani
نظرات: 10

سپاهان برای قهرمان شدن باید بازی‌های بزرگ را ببرد

حسینی: مثلث قهرمانی تبدیل به شش ضلعی شده است

حسینی: مثلث قهرمانی تبدیل به شش ضلعی شده است حسینی: مثلث قهرمانی تبدیل به شش ضلعی شده است
هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است که این تیم برای رسیدن به قهرمانی باید در بازی‌های بزرگ برنده از زمین بیرون بیاید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سید محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پیروزی مهم تیمش مقابل پرسپولیس در تهران گفت: فکر می‌کنم در این بازی نمایش خوبی داشتیم و شایسته برد هم بودیم. معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در بازی‌های بزرگ و تقابل با حریفان مستقیمش برنده از زمین بیرون بیاید. پرسپولیس در این چند سال که قهرمان شد، خیلی کم پیش آمد که در بازی‌های بزرگ و حساس بازنده باشد، سپاهان هم برای قهرمان شدن باید بازی‌های بزرگ را ببرد، کاری که تیم ما توانایی انجام دادنش را دارد و این را در بازی با پرسپولیس نشان دادیم.

وی با اشاره به اعتراض پرسپولیسی‌ها به قضاوت داور در این بازی تأکید کرد: قضاوت این بازی کار آسانی نبود و اعتقاد من این است که داور اشتباه فاحشی در این بازی نداشت. شاید داور در برخی صحنه‌ها هم به سود پرسپولیس سوت زد و به عنوان مثال می‌توانست کنعانی‌زادگان را به دلیل خطای هند اخراج کند.

هافبک سپاهان با بیان اینکه قبل از شروع فصل آمادگی خوبی داشت، تصریح کرد: در اردوی ترکیه با مصدومیت کوچکی مواجه شدم که طبق تشخیص پزشکان یک جراحی کوچک انجام دادم. این موضوع باعث شد تا شروع بازی‌ها را از دست بدهم، اما خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم و در بازی با پرسپولیس، وضعیتم نسبت به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بهتر بود. باید از کادر پزشکی، ماساژورهای تیم و هواداران سپاهان تشکر کنم، همینطور از آقای قلعه‌نویی که در این دو بازی به من فرصت دادند تا به شرایط بازی برگردم.

حسینی در ارتباط با شانس قهرمانی سپاهان در لیگ امسال گفت: صحبت از قهرمانی خیلی زود است. امسال لیگ سختی داریم و دیگر دو یا سه تیم مدعی نیستند. امسال مثلث قهرمانی تبدیل به شش ضلعی شده و حتی تیم‌های پایین جدول هم ساده امتیاز نمی‌دهند. تیمی که از تک‌تک بازی‌ها نهایت استفاده را ببرد در نهایت قهرمان خواهد شد.

هافبک سپاهان با اشاره به بازی تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد در جام حذفی تصریح کرد: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم و هر بازی حکم فینال را دارد. ما خیبر را دست‌کم نمی‌گیریم و امیدوارم در بازی اولمان در جام حذفی یک پیروزی خوب و روحیه‌بخش را به دست بیاوریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها