X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مهر 1398, 13:14
کد خبر: 30964
خبرنگار: khani
نظرات: 5

با برد دل هواداران را شاد می‌کنیم

خادمی: سپاهان بازی سختی مقابل خیبر دارد

خادمی:  سپاهان بازی سختی مقابل خیبر دارد خادمی:  سپاهان بازی سختی مقابل خیبر دارد
سرمربی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه سپاهان بازی سختی مقابل خیبر دارد گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پیشکسوتان تیم خیبر باشیم و با پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان دل مردم و هواداران واقعی خیبر را شاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، مهرداد خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان اظهارداشت: تیم خیبر امسال باتوجه به برنامه‌ریزی که درپیش فصل داشته به موقع تمرینات بدن سازی را شروع کرده و اردوهای خوبی برای این تیم برگزارشده است.

وی با اشاره به شروع بازی‌های خیبر با تیم‌های لیگ برتر و همچنین بازی در مقابله تیم سپاهان در این فصل افزود: با توجه به اینکه سومین سالی است که در خدمت تیم خیبرهستم همیشه دوست داشتم بازی در مقابل تیم بزرگی چون سپاهان داشته باشیم چراکه مقوله جام حذفی با لیگ فرق می‌کند و به طوریقین تیم سپاهان بازی سختی در مقابل تیم خیبر خواهد داشت برهمین اساس به همه مردم و هواداران تیم خیبر قول می‌دهیم پس از بازی با خیال راحت ورزشگاه را ترک خواهند کرد.


سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با اشاره به پیروزی تیم خیبردر مقابل سپاهان درسال 65 عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این بازی تداعی کننده پیروزی سال 65 تیم خیبر در مقابل سپاهان اصفهان باشد چراکه این بازیکنان نسل جدیدی از فوتبال لرستان هستند که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پیشکسوتان تیم خیبر باشیم و با پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان دل مردم و هواداران واقعی خیبر را شاد کنیم.

وی بیان کرد: تیم خیبر در این بازی برای برد در مقابل سپاهان حاضرخواهد شد ولی باتوجه به اینکه نتیجه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است مردم باید بازیکنان تیم خیبر فرصت بدهند.

خادمی گفت: از هوداران تیم خیبر انتظار داریم که در روز بازی تیم خیبر مقابل سپاهان فارغ از رنگ‌های آبی و قرمز فقط به خیبر نگاه کنند، ورزشگاه یکدست سبز باشد و همچنین به تیم حریف فحاشی نکنند که بتوانیم فرهنگ قوم لر را به دنیا معرفی‌کنیم.

به گزارش تسنیم تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه 8 مهر از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم می‌روند.

روح‌الله شریفی داوری این دیدار را بر عهده دارد و حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار نیز وی را همراهی می‌کنند. محمدحسین معتمدی‌فر نیز به عنوان ناظر بازی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها