X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1398, 13:32
کد خبر: 30971
خبرنگار: khani
نظرات: 6

بدشانسی آوردم و مصدوم شدم

نقی‌زاده: جدایی‌ام از سپاهان صحت ندارد

نقی‌زاده: جدایی‌ام از سپاهان صحت ندارد نقی‌زاده: جدایی‌ام از سپاهان صحت ندارد
هافبک تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که شایعه جدایی‌اش از این تیم صحت ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان و اینکه تاکنون فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرده است، اظهار داشت: من در شرایطی به سپاهان آمدم که این تیم فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده و اکثر بازیکنانش را حفظ کرده بود. طبیعتاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، برای هماهنگی با آن تیم نیاز به زمان دارد. به مرور زمان شرایطم خوب شد، اما متأسفانه قبل از بازی با پرسپولیس از ناحیه مُچ پا مصدوم شدم و این یک بدشانسی بزرگ برای من بود.

وی در مورد شایعات اخیر مبنی بر جدایی‌اش از سپاهان تصریح کرد: این خبر صحت ندارد و تصمیمی برای ترک سپاهان ندارم. اگر این مصدومیت برایم ایجاد نمی‌شد، شرایط فرق می‌کرد. من در بازی بعدی هم نمی‌توانم بازی کنم و دو هفته دیگر به شرایط بازی می‌رسیم. در واقع پس از تعطیلات لیگ برتر می‌توانم برای سپاهان بازی کنم. مطمئن باشید انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و می‌خواهم به اهدافم دست پیدا کنم.



هافبک تیم سپاهان درباره شانس قهرمانی زردپوشان در نوزدهمین دوره لیگ برتر هم گفت: تیم ما از بازیکنانی باکیفیت و یک مربی باتجربه و کاربلد تشکیل شده است. سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و مسئولان باشگاه هم تلاش می‌کنند تا هیچ مشکلی در تیم وجود نداشته باشد. ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها