X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مهر 1398, 09:15
کد خبر: 30980
خبرنگار: khani
نظرات: 3

فقط و فقط بازیکنان قبلی به تیم ملی دعوت نشوند

کیانی: امیدوارم دیده شوم

کیانی: امیدوارم دیده شوم کیانی: امیدوارم دیده شوم
مهدی کیانی آرزوی خود را دعوت شدن به تیم ملی و کمک به آن می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی مقابل خیبر داریم چون علاوه بر جنگندگی و تلاش بازیکنان این تیم هواداران پرشور و خونگرمی نیز دارد.

وی افزود: سپاهان در این بازی مقابل خیبر خرم‌آباد تیمی دست و پا بسته نبود و به آنچه که می‌خواست دست یافت.

کیانی با بیان اینکه ما برای پیروزی به خرم‌آباد آمده بودیم، اظهار کرد: دوست نداشتم در این برهه خیبر به سپاهان بخورد زیرا این تیم مردمی و ریشه‌دار فوتبال ایران حیف بود حذف شود و کاش در مراحل بعدی جام حذفی با آنها بازی می‌کردیم.

وی اضافه کرد: خیبری‌ها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و امیدواریم با این روند در لیگ دو موفق شده و به لیگ یک صعود کنند.

بازیکن سابق تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در خصوص اینکه پس از زدن گل به خیبر هیچ‌گونه شادی از خود نشان نداد، بیان کرد: به احترام همه لرزبانان، مردم خرم‌آباد و فوتبال ریشه‌دار لرستان پس از زدن گل خوشحالی نکردم، دوست نداشتم خوشحالی کنم ولی آن را به تمام اصفهانی‌ها و لرستانی‌های خونگرم تقدیم می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه جام حذفی است و هر بازی حکم فینال برای تیمش دارد، تصریح کرد: بازی با خیبر دیگر تمام شده و بعد از این تمام تمرکزمان روی لیگ برتر خواهد بود.

کیانی همچنین به شهرآورد اصفهان اشاره کرد و گفت: جمعه با ذوب‌آهن بازی بسیار سختی داریم ولی برای شکست این تیم به میدان خواهیم رفت و امیدواریم روند رو به رشد سپاهان همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه مهدی کیانی در چند هفته اخیر نقش بسیار زیادی در موفقیت‌های سپاهان داشته و این موضوع که درخشش این هفته‌ها باعث می‌شود به تیم ملی فکر کند، افزود: در همه بازی‌ها با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم و برای موفقیتش از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهم شد.

کیانی با بیان اینکه باید دل مردم اصفهان را شاد کنیم، تصریح کرد: با تمام قدرت در بازی‌ها در خدمت سپاهان هستم و در هر بازی تمام توانم را می‌گذارم و امیدوارم دیده شوم.

وی خطاب به کادر فنی تیم ملی نیز گفت: نه تنها من بلکه بازیکنان زیادی وجود دارند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند ولی باید دیده شوند.

این بازیکن سپاهان یادآور شد: امیدوارم فقط و فقط بازیکنان قبلی به تیم ملی دعوت نشوند و آنالیز بسیار خوبی از بازیکنان انجام شود.

کیانی افزود: آرزویم دعوت شدن به تیم ملی و کمک به آن است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها