X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مهر 1398, 19:23
کد خبر: 30988
خبرنگار: khani
نظرات: 7

آمار امیدوارکننده منصوری با سپاهان

آمار امیدوارکننده منصوری با سپاهان آمار امیدوارکننده منصوری با سپاهان
مرتضی منصوری در 6 بازی گذشته طلایی پوشان توانسته آمار متفاوتی نسبت به فصل گذشته در شهرخودرو ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مرتضی منصوری فصل گذشته و در شرایطی که دو سال در شهر خودرو بازی کرده بود، با حضور یحیی گل محمدی و اعتمادی که این مربی جوان به او داشت، به ترکیب اصلی رسید و یکی از نفرات کلیدی شهرخودرو در کسب سهمیه آسیایی بود.


با این حال منصوری که توانسته بود، نمایش های خوبی در لیگ هجدهم ارائه بدهد، مورد توجه یکی از تیم های مدعی فوتبال ایران قرار گرفت و امیرقلعه نویی او را به عنوان یکی از خریدهای خود برای لیگ نوزدهم به باشگاه سپاهان معرفی کرد. تابش هم بلافاصله وارد عمل شد و منصوری به عنوان اولین خرید طلایی پوشان معرفی شد.


نکته جالب توجه در مورد منصوری اینکه او توانسته عملکرد بسیار بهتری نسبت به دوران حضورش در شهر خودرو ارائه دهد. او که در سه فصل و 52 بازی برای شهرخودرو تنها یک گل زده بود، روز گذشته در مقابل خیبرخرم آباد اولین گل تیمش را در دقیقه 10 با یک والی زیبا ثبت کرد تا پس از انجام 6 بازی با پیراهن سپاهان، یک گل زده باشد و یک پارس گل هم به نام او ثبت شده باشد.


علاوه بر این منصوری توانسته استحکام بیشتری به بخش دفاعی سپاهان ببخشد و آنها هنوز هیچ گلی در 6 دیدار قبلی دریافت نکرده اند و این در شرایطی بوده که مرتضی منصوری بازیکن 27 ساله سپاهانی ها، در تمامی این دیدارها در ترکیب اصلی حاضر بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها