X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مهر 1398, 10:46
کد خبر: 30992
خبرنگار: khani
نظرات: 2

باشگاه قول‌ داده قبل از دربی مطالبات بازیکنان را بدهد

نیک‌نفس: مقابل سپاهان محکوم به برد هستیم

نیک‌نفس: مقابل سپاهان محکوم به برد هستیم نیک‌نفس: مقابل سپاهان محکوم به برد هستیم
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت، مسئولان این باشگاه قول داده‌اند که قبل از دربی اصفهان مشکلات مالی را برطرف کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم در جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه بودیم، ولی در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. فکر می‌کنم پارس جنوبی از لحاظ بدنی کم آورد و ما توانستیم در 30 دقیقه آخر بازی را در دست بگیریم. خوشحالم که بازی را بردیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

وی با اشاره به چالش‌های به وجود آمده بین فراز کمالوند و علیرضا منصوریان و اینکه سرمربی پارس جنوبی گفته بود ذوبی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، تأکید کرد: منصوریان همیشه به انجام بازی جوانمردانه تأکید دارد. در چند صحنه در حالت حمله قرار داشتیم که بازیکنان پارس جنوبی در زمین ما روی زمین افتادند، ولی بازیکنان ذوب‌آهن متوجه نشدند. در مجموع فکر می‌کنم در این زمینه سوءتفاهم ایجاد شد.

نیک‌نفس در ارتباط با بازگشت به ترکیب تیمش بعد از پشت سرگذاشتن یک مصدومیت گفت: در لیگ قهرمانان برابر الاتحاد بازی کردم و در هفته اول برابر سایپا هم به میدان رفتم. برای هفته دوم متأسفانه مصدوم شدم و بعد از چند هفته دوباره در ترکیب ثابت قرار گرفتم. با اینکه از شرایط مسابقه دور بودم ولی از عملکردم راضی هستم.

هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش در بازی با سپاهان دنبال کسب سه امتیاز است، خاطرنشان کرد: این بازی برای ما مهم است. متأسفانه تا الان بردی در لیگ به دست نیاوردیم و برای بهبود شرایط تیم محکوم به برد برابر سپاهان هستیم. فکر می‌کنم هر دو تیم کار سختی در این بازی داشته باشند.

نیک‌نفس درباره عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان ذوب‌آهن تصریح کرد: متأسفانه تا الان دریافتی نداشتیم، ولی آقایان محمدی، منصوریان و کربکندی با بازیکنان صحبت کردند و مسئولان قول داده‌اند که قبل از دربی پول بازیکنان را پرداخت کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها