X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مهر 1398, 19:59
کد خبر: 31010
خبرنگار: khani
نظرات: 5

گل ذوب‌آهن آفساید بود

قلعه‌‌نویی: بازی با ذوب‌آهن، پاک و زیباترین دربی بود که دیده‌ام

قلعه‌‌نویی: بازی با ذوب‌آهن، پاک و زیباترین دربی بود که دیده‌ام قلعه‌‌نویی: بازی با ذوب‌آهن، پاک و زیباترین دربی بود که دیده‌ام
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان بازی پاک و فوتبال زیبایی بود و همه چیز داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم, امیر قلعه‌‌نویی بعد از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان, گفت: باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم. نه فقط به اصفهان، بلکه به تمام فوتبال ایران باید تبریک بگویم. بازی پاک و فوتبال زیبایی بود و این بازی همه چیز داشت. تماشاگران دو تیم هم به هم دیگر احترام گذاشتند.

وی افزود: من دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما این دربی زیباترین بود. ذوب‌آهن هم این شانس را داشت که برنده باشد و ما هم خوب بازی کردیم. ذوب‌آهن نیمه اول را بهتر بازی کرد و شروع خوبی داشتند. ما دفاع چپ هم نداشتیم و سعید آقایی و شایان مصلح مصدوم شدند و آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم توانستیم خوب عمل کنیم و دو گل بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در مواقعی قدرتش را به ما دیکته و کارهای تاکتیکی آنها ما را مجبور به عقب نشینی می‌کرد. به منصوریان هم تبریک می‌گویم. جای تیم او اینجای جدول نیست و در خیلی باز‌ی‌ها لیاقت آنها برد بوده است. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که در این بازی پیروز شدیم.

قلعه‌نویی اظهار داشت: از زمین بازی گله‌مندم، چون نتوانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را اجرا کنیم. در ورزشگاه آزادی خوب بازی کردیم و از کومان که پرسیدم، می‌گفت در تمام مدت بازی حس می‌کند روی چمن لیز می‌خورد. بازی ذوب‌آهن خوب بود و ما گاهی مجبور به دفاع کردن می‌شدیم. قدرت تاکتیکی ذوب‌آهن به ما دیکته شد که مجبور می‌شدیم عقب نشینی کنیم. از تمام بازیکنانم به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی درباره اینکه تیم شما با حوصله بازی می‌کند و انتقال توپ از دفاع به حمله کُند است، گفت: تیم ما چند مدل بازی می‌کند و از شرایط بازی راضی هستم، اما یک مقدار در سال‌های گذشته انتقال ما خیلی سریع بود. اکنون همه چیزمان خوب شده، اما گاهی به انتقال سریع که نیاز داریم، رعایت نمی‌شود. علاوه بر حوصله کردن، گاهی باید از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کنیم. البته اگر کومان و حسینی آماده‌تر شوند، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

وی در خصوص حضور وحید هاشمیان، مربی تیم ملی در ورزشگاه و نظاره کردن دربی اصفهان گفت: وحید هاشمیان مربی خوبی است و تبریک می‌گویم که فوتبال ایران مانند او دارد. امثال هاشمیان هرچقدر به فوتبال ایران نزدیک شوند، به فوتبال ما کمک می‌کنند. امیدوارم او سلسله کارهای مربیگری را طی کند و سرمربی شود. حضور مربیان تیم ملی در لیگ برتر، باعث می‌شود بازیکنان انگیزه پیدا کنند. این یعنی لیگ دیده می‌شود و وقتی لیگ دیده می‌شود، بازیکنان انگیزه می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های ملی اظهار داشت: به دنبال این هستیم که یک بازی تدارکاتی در تعطیلات لیگ داشته باشیم.

قلعه‌نویی درباره عملکرد امید نورافکن گفت: ما یک بازیکن داریم که اسم آن سپاهان است. همه بازیکنان در ترکیب تیم به وظایف خود عمل می‌کنند و امیدوارم به بهترین شکل وظایف‌شان را انجام بدهند. امید نورافکن مقابل دفاع ما خیلی خوب کار می‌کند. تیم ذوب‌آهن هم از چپ و راست چند ما دفاع ما را دور زد که چون مدافعان کناری ما در اختیارمان قرار نداشتند.

وی درباره مسائل داوری و اینکه علیرضا منصوریان به داوری و مردود شدن گل تیمش اعتراض داشته است، اظهار داشت: گل آنها صد درصد آفساید بود. چون وسط راه توپ به بازیکن ذوب‌آهن خورد. در نیمه اول دو سه صحنه دیدیم که روی پای کی‌روش و کیانی خطا شد. قشر داوری مظلوم است، یک فوتبالیست یا مربی میلیاردی می‌گیرند، اما داروان ما با عشق خود داوری می‌کنند. بنیادی‌فر یک معلم است و در داوری هم معلمی می‌کند. داوران ما باید افزایش دستمزد داشته باشند. سال گذشته اتفاقاتی در داوری ما رخ داد و به نظرم مواردی بود که باید ریشه‌کن می‌شد. با حضور ممبینی در کمیته داوران این مسائل ریشه‌کن شده و ما اکنون تکلیف خودمان را می‌دانیم. از لحاظ مالی و سخت افزاری باید به داور کمک شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها