X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1398, 09:54
کد خبر: 31040
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حضور بانوان در ورزشگاه جای نگرانی ندارد

منصوری: به سختی به تیم ملی رسیدم و راحت آن را از دست نمی‌دهم

منصوری: به سختی به تیم ملی رسیدم و راحت آن را از دست نمی‌دهم منصوری: به سختی به تیم ملی رسیدم و راحت آن را از دست نمی‌دهم
مدافع سپاهان در مورد عملکردش در این تیم و دعوتش به اردوی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مرتضی منصوری در گفتگو با ایلنا در خصوص دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: واقعاً اتفاق خوبی بود و خوشحالم که توانستم مزد زحماتم و تلاشم را بگیرم و کادرفنی تیم ملی من را دیدند. پیش از این یک بار قرار بود به تیم ملی دعوت شوم و در زمان کی‌روش در فهرست اولیه حضور داشتم ولی در فهرست نهایی نبودم. هیچ وقت نا امید نشدم و حالا هم که این فرصت را که به سختی به دست آوردم همه تلاشم را می‌کنم که آن را نگه دارم.

وی در مورد ترافیکی که در پست دفاع راست در فوتبال ایران وجود دارد و حضور بازیکنان زیادی که مدعی ملی‌پوش بودن هستند هم گفت: این موضوع یک چالش جذاب است و البته کار من را سخت می‌کند ولی به هر حال وظیفه دارم همه تلاشم را بکنم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و اگر فرصتی از سوی کادرفنی تیم ملی در اختیارم قرار گرفت بتوانم خودم را به آنها نشان داده و از این فرصت استفاده کنم تا در اردو‌های بعدی هم باشم.

مدافع سپاهان در مورد دیدار مقابل ذوب آهن هم گفت: بازی سختی داشتیم و کیفیت ذوب آهن هیچ تناسبی با جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی ندارد و آنها از بهترین تیم‌های لیگ هستند و دیدید که چقدر ما را در دقایقی اذیت کردند ولی خب ما باهوش‌تر و با تجربه‌تر عمل کردیم و نکاتی که کادرفنی به ما گفتند را در زمین انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و پیروز شویم.

منصوری در مورد گل آفساید ذوب آهن هم خاطرنشان کرد: در این مورد بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند و من نمی‌دانم گل ذوب آهن آفساید بود یا نه. یک گل هم ما در جریان بازی زدیم که داور آن را هم آفساید اعلام کرد و آن را هم به کارشناسان داوری می‌سپاریم تا در موردش بهتر نظر بدهند.

وی در مورد بسته ماندن دروازه سپاهان در 6 دیدار گذشته هم گفت: اتفاق خیلی خوبی است و فکر می‌کنم کار مهمی توسط تیم سپاهان انجام داده شده که از نوک حمله تا دروازه‌بان در آن سهیم هستند. البته قصد نداریم بیش از حد به این موضوع فکر کنیم و تمرکزمان گرفته شود و اولویت و اصل کار برتری سپاهان و کسب 3 امتیاز در بازی‌ها است.

مدافع سپاهان در مورد انتقاد قلعه‌نویی از مدافعان سمت چپ و راست این تیم که در نشست خبری مطرح کرد هم اظهار داشت: آقای قلعه‌نویی هرچه بگوید حق دارد ولی واقعاً بازی سختی داشتیم و بازیکنان تیم حریف چوب خشک نبودند که ما اجازه ندهیم در طول 90 دقیقه کاری انجام دهند. واقعاً حریف سر سختی داشتیم و همه تلاشمان را هم کردیم تا تیم موفق شود و خدا را شکر نتیجه گرفتیم. این را هم بگویم که فقط خدا کامل است و هیچ انسانی نیست که نقطع ضعف نداشته باشد و ما هم نقاط ضعفی داریم که ممکن است بعضی وقت‌ها به ضررمان تمام شود.

منصوری در مورد دیدار تیم ملی با کامبوج و بحرین هم گفت: هنوز شناختی از این دو تیم نداریم و در جلساتی که کادرفنی تیم ملی می‌گذارد این دو تیم را به ما معرفی می‌کنند و در موردش با ما صحبت خواهند کرد. در کل سر سخت‌ترین حریف ما در این مرحله بحرین است که فکر نمی‌کنم آنها هم برای ما دردسرساز شوند و در این مرحله از رقابت‌ها کار سختی نداریم و کار اصلی در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی انجام می‌شود.

وی در مورد باز شدن درب ورزشگاه‌ آزادی به روی بانوان در بازی ایران - کامبوج عنوان کرد: اتفاق خیلی خوبی است و از مسئولان خواهش می‌کنم انقدر نگران نباشد و اتفاق خاصی نمی‌افتد و اتفاق خوبی است که خانواده‌ها بتوانند در کنار هم بازی تیم ملی کشورشان را تماشا کنند و امیدوارم اتفاقات روی سکوها در این بازی به شکلی رقم بخورد که ثابت شود حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جای نگرانی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها