X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1398, 10:18
کد خبر: 31041
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سپاهان برای تعویق بازی در جام حذفی یک بازیکن کم آورد

سپاهان برای تعویق بازی در جام حذفی یک بازیکن کم آورد سپاهان برای تعویق بازی در جام حذفی یک بازیکن کم آورد
بر اساس برنامه مرحله یک‌هشتم جام حذفی تیم سپاهان با 3 بازیکن ملی‌پوش باید 2 روز بعد از بازی تیم ملی به مصاف پیکان برود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال با حضور نمایندگان برخی از باشگاه‌ها برگزار شد و بر اساس این قرعه 16 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

از همین رو مشخص شد تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن باید در این مرحله از جام حذفی به ترتیب به مصاف تیم‌های پیکان و مس کرمان بروند. برنامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی در حالی اعلام شد که تیم‌ها به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی در مقدماتی آسیا در استراحت به سر می‌برند و بازی بعدی آن‌ها در لیگ برتر 29 مهر ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده دیدار ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در ساعت 16:50 روز چهارشنبه 24 مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد؛ همچنین پنجشنبه 25 مهر ماه بازی سپاهان و پیکان تهران از ساعت 16:50 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود.

اما در زمان اعلام شده ذکر شده است که به دلیل این‌که دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز بیش از 3 بازیکن ملی‌پوش داشتند زمان بازی این تیم‌ها بجای 24 و 25 مهر در 5 آبان تعیین شده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این بر این اساس و با توجه به این که 5 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی کشورمان دعوت شده‌اند، در رایزنی با مقام‌های سازمان لیگ خواهان به تعویق افتادن این بازی طبق ضوابط و مقررات شده بود و از همین طریق نیز جواب گرفت.

نکته جالب این‌که سپاهان نیز 3 بازیکن اصلی ترکیب خود یعنی پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی را در تیم ملی دارد اما باید دقیقا 2 روز بعد از بازی تیم ملی در جام حذفی بازی کند و این شاید کار را برای آن‌ها سخت کند.

انتظار می‌رفت باشگاه سپاهان نیز مانند پرسپولیس با درخواست رسمی بازی خود در جام حذفی را به تعویق می‌انداخت که این کار صورت نگرفت؛ البته مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام کرده که به کمیته مسابقات برای جابجایی زمان مسابقه با پیکان درخواست خواهد داد و باید منتظر مشخص شدن وضعیت زمان این دیدار ماند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها